Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
132319 skriver: Ammer du? For så er det der Nupo stads altså på ingen måde sundt. ...Generelt er jeg ikke tilhænger af at erstatte mad med pulver men lige når man ammer, er det no go
Ammer du? For så er det der Nupo stads altså på ingen måde sundt.
...Generelt er jeg ikke tilhænger af at erstatte mad med pulver men lige når man ammer, er det no go
Jeg ammer heller ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Jeg ammer heller ikke
Kunne eller ville du ikke??
Debatpige skriver: Hvordan så jeres mave ud efter graviditeten? (vis gerne billeder)
Hvordan så jeres mave ud efter graviditeten?
(vis gerne billeder)
maria_wt skriver: Kunne eller ville du ikke??
Jeg ville ikke...
Tina&Martin skriver: De her er godt nok lidt gamle, men her er min 3 uger efter og 7 mdr efter.Madeleine er nu knap 15 mdr
De her er godt nok lidt gamle, men her er min 3 uger efter og 7 mdr efter.Madeleine er nu knap 15 mdr
Er du sikker på , at du har været gravid ?
Ditte_Marie skriver: Hehe tak.. den er dog allerede blevet næsten helt flad nu - her 11 dage efter Fik faktisk nogle strækmærker under navlen - men kunne først se dem efter jeg havde født.. de er nemlig helt hvide.. så man ser dem heldigvis ikke så meget
Hehe tak.. den er dog allerede blevet næsten helt flad nu - her 11 dage efter
Fik faktisk nogle strækmærker under navlen - men kunne først se dem efter jeg havde født.. de er nemlig helt hvide.. så man ser dem heldigvis ikke så meget
Det jo heldigt! nogen går bare igennem en graviditet og forbliver smuk bagefter, det er så snyd! Er du tilbage i dit gamle tøj så?
mistede lige kæben! hvor er du flot, sikke en krop!
Ditte_Marie skriver: Jeg ville ikke...
Hvorfor ville du ikke amme? tror du det er en grund til at du er blevet så flot tynd igen så kort tid efter? (har hørt amning hænger en fast i kiloerne)
Debatpige skriver: Det jo heldigt! nogen går bare igennem en graviditet og forbliver smuk bagefter, det er så snyd! Er du tilbage i dit gamle tøj så?
jeps - det er jeg, men havde heller ikke rigtig noget "mama" tøj det er dog ikke så behageligt at have jeans på, da jeg stadig er øm forneden heh.
Ditte_Marie skriver: jeps - det er jeg, men havde heller ikke rigtig noget "mama" tøj det er dog ikke så behageligt at have jeans på, da jeg stadig er øm forneden heh.
Hvor er du bare heldig! det må også være dejligt for dig allerede at være så flot igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128