vis din efter graviditets mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

mange tak, søde... Jaah det er godt nok gået stærkt...

jaaa hold da op  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

MLT

Jeg har også lige taget et billede af min - næsten 11 måneder efter fødslen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

Jeg har været sindsygt heldig, for min mave er blevet pænere af at være gravid!!   Eneste minus er at min navle tutter udad!

Billede med bikini er inden, det andet er ca. 6mdr efter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

PsychedeliC

Tilmeldt skriver:

Jeg har været sindsygt heldig, for min mave er blevet pænere af at være gravid!!   Eneste minus er at min navle tutter udad!

Billede med bikini er inden, det andet er ca. 6mdr efter.

Wow flot mave :O

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Har ikke noget billede.

Men min mave hænger også lidt stadig, og er lidt blævret, men man skal jo altså også gøre noget for det. Ikke alle kommer tilbage til normalvægt med det samme, eller nogensinde uden at gøre noget.

Man skal træne og spise sundt, så forsvinder den hurtigere, en masse mavebøjninger og opstramning af maven så er den der.

Anmeld

3. januar 2012

PsychedeliC skriver:

Wow flot mave :O

Tak!

Jeg har vist været virkelig heldig!   Er dælme spændt på hvordan den bliver næste gang!?

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor skriver:

Har ikke noget billede.

Men min mave hænger også lidt stadig, og er lidt blævret, men man skal jo altså også gøre noget for det. Ikke alle kommer tilbage til normalvægt med det samme, eller nogensinde uden at gøre noget.

Man skal træne og spise sundt, så forsvinder den hurtigere, en masse mavebøjninger og opstramning af maven så er den der.

Argh, ik helt!! Jeg gjorde intet!

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Tilmeldt skriver:

Argh, ik helt!! Jeg gjorde intet!

Som jeg også skrev - Det er ikke alle den forsvinder på med det samme, eller nogensinde, man skal gøre noget for det.

Altså ved nogle forsvinder den med det samme, men det er altså ikke alle, mange forsvinder den slet ikke ved medmindre man gør noget for det. Du har bare været en af de heldige, og gud hvor er jeg misundelig.

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor skriver:

Som jeg også skrev - Det er ikke alle den forsvinder på med det samme, eller nogensinde, man skal gøre noget for det.

Altså ved nogle forsvinder den med det samme, men det er altså ikke alle, mange forsvinder den slet ikke ved medmindre man gør noget for det. Du har bare været en af de heldige, og gud hvor er jeg misundelig.

Hi hi... JA, jeg har været mega heldig!! Er virkelig spændt på om jeg slipper lige så godt fra det næste gang!!

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Tilmeldt skriver:

Hi hi... JA, jeg har været mega heldig!! Er virkelig spændt på om jeg slipper lige så godt fra det næste gang!!

Hehe, årh så håber jeg næste gang ikke bliver så slem for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.