vis din efter graviditets mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

lilledittemor

Debatpige skriver:

Hvorfor ville du ikke amme? tror du det er en grund til at du er blevet så flot tynd igen så kort tid efter? (har hørt amning hænger en fast i kiloerne) 

Det er en privat sag

Oh, det ved jeg ikke noget om jeg har hørt det modsatte - at man skulle smide kiloerne hurtigere hvis man ammer

Men jeg har stadig mit "ikke-baby-fedt" som jeg skal tabe.. det er vel ca. 10kg endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

lilledittemor

Debatpige skriver:

Hvor er du bare heldig! det må også være dejligt for dig allerede at være så flot igen  

fedterøv

jeg bliver jo helt genert og vælger lige at glemme at maven stadig i den grad er blød og flommet..

Anmeld

7. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Ditte_Marie skriver:

Det er en privat sag

Oh, det ved jeg ikke noget om jeg har hørt det modsatte - at man skulle smide kiloerne hurtigere hvis man ammer

Men jeg har stadig mit "ikke-baby-fedt" som jeg skal tabe.. det er vel ca. 10kg endnu

Hehe det er i orden, er bare meget nysgerrig. 

Undskyld hvis jeg gik over din grænse med mit spørgsmål. 

Ja okay, men hvordan har du tænkt dig at komme af med det så? fitness eller bare sundt kost? synes godt nok det svært at tabe sig, når man er hjemme med et barn hver dag. 

Anmeld

7. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Ditte_Marie skriver:

fedterøv

jeg bliver jo helt genert og vælger lige at glemme at maven stadig i den grad er blød og flommet..

Hehe, er bare ærlig. synes det helt snyd altså.

Ja desværre bliver den buddin agtigt efter, synes det noget underligt noget at når man hopper bevæger ens mave sig, hehe

Anmeld

7. januar 2012

lilledittemor

Debatpige skriver:

Hehe det er i orden, er bare meget nysgerrig. 

Undskyld hvis jeg gik over din grænse med mit spørgsmål. 

Ja okay, men hvordan har du tænkt dig at komme af med det så? fitness eller bare sundt kost? synes godt nok det svært at tabe sig, når man er hjemme med et barn hver dag. 

Det er helt i orden at du spørger intet problem.

Jeg er ikke så meget for hård træning må jeg indrømme. Så det er med lyn-kure og ellers sund kost og gå-ture og mindre hårde aktiviteter i motionscenteret, når jeg engang må det lige nu er jeg jo på Nupo kur og skal vejes hos vægtvogterne på mandag - så der er nogen til at holde mig i ørene

Jeg synes at det er ubehageligt med maven - at den laver deller når jeg sætter mig ned øv bøv.

Det her billede ar jeg lige taget - det er nu 12 dage siden jeg fødte min lækre datter <3

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Er du sikker på , at du har været gravid ?

Jaah, mit bevis sidder i hvert fald i sofaen med mig

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Debatpige skriver:

mistede lige kæben! hvor er du flot, sikke en krop! 

Hvor er du sød, mange tak
Pinligt at sige at jeg ikke er tilfreds med den, men det er man vel aldrig.

Anmeld

7. januar 2012

PernilleogDennis

Woow sikke mange fine maver.. Her er min mave efter 14 dage /3 uger..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

MissBee

Ditte_Marie skriver:

Det er helt i orden at du spørger intet problem.

Jeg er ikke så meget for hård træning må jeg indrømme. Så det er med lyn-kure og ellers sund kost og gå-ture og mindre hårde aktiviteter i motionscenteret, når jeg engang må det lige nu er jeg jo på Nupo kur og skal vejes hos vægtvogterne på mandag - så der er nogen til at holde mig i ørene

Jeg synes at det er ubehageligt med maven - at den laver deller når jeg sætter mig ned øv bøv.

Det her billede ar jeg lige taget - det er nu 12 dage siden jeg fødte min lækre datter <3

Det var da den flotteste eftermave jeg har set

, jeg håber at jeg har tiden til at smide lidt træning ind lige efter fødslen (det man nu må) så jeg kan opnå samme flotte resultat som dig!!!!!

Anmeld

7. januar 2012

Muffin_girl

PernilleogDennis skriver:

Woow sikke mange fine maver.. Her er min mave efter 14 dage /3 uger..  

Choook en flot mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.