vis din efter graviditets mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

De her er godt nok lidt gamle, men her er min 3 uger efter og 7 mdr efter.
Madeleine er nu knap 15 mdr

Chok en flot mave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Røverdatter

Jeg har tabt alle de 22 kg jeg tog på. Jeg fødte for 3 måneder siden. Vil dog gerne tabe lidt mere så jeg når ned på en vægt jeg havde 4 måneder før min graviditet startede, så vil gerne tabe mig 4 kg mere.

Jeg er så en af de heldige der har fået masser af strækmærker, og deler gerne ud af dem hvis nogen er interesserede

Ej, jeg er faktisk meget godt tilfreds med min mave igen, men skal godt nok lige vænne mig til flammerne  Har intet gjort for at 'stramme op' endnu skal lige i gang.... hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

PernilleogDennis

AalborgPigen skriver:

Choook en flot mave 

Hehe mange tak. er os godt tilfreds iforhold til hvor kort tid efter fødslen det er..

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Chok en flot mave 

Mange tak

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Himmelsmil skriver:

Jeg har tabt alle de 22 kg jeg tog på. Jeg fødte for 3 måneder siden. Vil dog gerne tabe lidt mere så jeg når ned på en vægt jeg havde 4 måneder før min graviditet startede, så vil gerne tabe mig 4 kg mere.

Jeg er så en af de heldige der har fået masser af strækmærker, og deler gerne ud af dem hvis nogen er interesserede

Ej, jeg er faktisk meget godt tilfreds med min mave igen, men skal godt nok lige vænne mig til flammerne  Har intet gjort for at 'stramme op' endnu skal lige i gang.... hehe

Du har en rigtig flot mave trods strækmærkerne! 

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Ditte_Marie skriver:

Det er helt i orden at du spørger intet problem.

Jeg er ikke så meget for hård træning må jeg indrømme. Så det er med lyn-kure og ellers sund kost og gå-ture og mindre hårde aktiviteter i motionscenteret, når jeg engang må det lige nu er jeg jo på Nupo kur og skal vejes hos vægtvogterne på mandag - så der er nogen til at holde mig i ørene

Jeg synes at det er ubehageligt med maven - at den laver deller når jeg sætter mig ned øv bøv.

Det her billede ar jeg lige taget - det er nu 12 dage siden jeg fødte min lækre datter <3

Du har altså en super krop!! den kan du kun være stolt over! 

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

PernilleogDennis skriver:

Woow sikke mange fine maver.. Her er min mave efter 14 dage /3 uger..  

wow, må jeg låne din mave? DET LIGNER SLET IKKE DU HAR FØDT! 

Anmeld

8. januar 2012

VNB

Debatpige skriver:

Hvordan så jeres mave ud efter graviditeten? 

(vis gerne billeder) 

her er min mave 3 mdr efter fødslen og 1 år efter fødslen. til sammenligning får du lige et billede af min mave da jeg var 40+0.

Jeg har intet gjort for at få figuen tilbage, udover at gå lange ture med barnevogen. og så røg der en 17 kg ved at amme 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

VNB skriver:

her er min mave 3 mdr efter fødslen og 1 år efter fødslen. til sammenligning får du lige et billede af min mave da jeg var 40+0.

Jeg har intet gjort for at få figuen tilbage, udover at gå lange ture med barnevogen. og så røg der en 17 kg ved at amme 

wow! gid jeg havde din figur 

Anmeld

8. januar 2012

VNB

Debatpige skriver:

wow! gid jeg havde din figur 

åårh tak 

har du lige født eller hvordan siden du spørger? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.