vis din efter graviditets mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

merichs

Debatpige skriver:

Du jo åleslank!! 

Ih tak  Men er vant til at være helt flad, så mangler stadig en del cm for at være tilbage ved "den gamle mave"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

merichs

AalborgPigen skriver:

Topmaven.. Ej nu må jeg le..: 

Du har da en flot mave 

Det er godt jeg kan more dig  Mangler dog en del cm for at være tilbage ved min gamle figur

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

merichs skriver:

Det er godt jeg kan more dig  Mangler dog en del cm for at være tilbage ved min gamle figur

Amen du har da den flotteste mave... 

Anmeld

3. januar 2012

merichs

AalborgPigen skriver:

Amen du har da den flotteste mave... 

Tak skal du ha'

Anmeld

3. januar 2012

lilledittemor

Debatpige skriver:

Hvordan så jeres mave ud efter graviditeten? 

(vis gerne billeder) 

Her er min mave - det er 8 dage siden jeg fødte.. Den hænger meget og der kom også en del ekstra fedt-kilo på under graviditeten. Dem er jeg dog i gang med at smide nu.. startede på Nupo igår og har tabt mig 10,1kg siden jeg fødte.

Anmeld

5. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Ditte_Marie skriver:

Her er min mave - det er 8 dage siden jeg fødte.. Den hænger meget og der kom også en del ekstra fedt-kilo på under graviditeten. Dem er jeg dog i gang med at smide nu.. startede på Nupo igår og har tabt mig 10,1kg siden jeg fødte.

hvor er du flot, altså hvor er det godt gået! fik du ingen strækmærker?

Anmeld

6. januar 2012

Fenja09

Jeg har desværre ingen billeder af min mave efter fødslen. Min datter er idag lidt over 4 måneder. Jeg fik ingen strækmærker og tabte mig 15 kg, så vejede en del mindre da jeg havde født end før jeg blev gravid. Min mave har ændret sig i "formen", dvs. huden er blevet løsere, men det kræver nok bare lidt mavebøjninger. Kan godt se, at maven måske kræver lidt mere træning end før jeg blev gravid for at komme til at ligne den mave jeg havde før.

/Fenja

Anmeld

6. januar 2012

lilledittemor

hvor er du flot, altså hvor er det godt gået! fik du ingen strækmærker?

Hehe tak.. den er dog allerede blevet næsten helt flad nu - her 11 dage efter 

Fik faktisk nogle strækmærker under navlen - men kunne først se dem efter jeg havde født.. de er nemlig helt hvide.. så man ser dem heldigvis ikke så meget

Anmeld

6. januar 2012

132319

Ditte_Marie skriver:

Ammer du? For så er det der Nupo stads altså på ingen måde sundt.

...Generelt er jeg ikke tilhænger af at erstatte mad med pulver men lige når man ammer, er det no go 

Anmeld

6. januar 2012

Polarpigen

Ej piger - hvad sker der for nogen flotte maver!  Håber fandeme jeg bliver ligeså heldig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.