Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ehm okay . Men det lææænge siden jeg fødte 13 mdr....
Ehm okay .
Men det lææænge siden jeg fødte
13 mdr....
Gid jeg fik din mave, puha den er flot!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ca 17 mdr efter jeg har født
PsychedeliC skriver: Ca 17 mdr efter jeg har født
Hvordan er du blevet så slank efter?
Debatpige skriver: Wow, den er flot! Hvordan fik du den til at se sådan ud efter tvillinger?
Wow, den er flot! Hvordan fik du den til at se sådan ud efter tvillinger?
tak... Jeg har ikk gjort noget for det..
3 dage efter fødslen af min søn. Det er taget d. 26/10-2010 og han er fra d. 23/10-2010. Har ikke lavet en skid siden fødslen, og er egentlig tilbage med samme mave som før - lucky me
Debatpige skriver: Hvordan er du blevet så slank efter?
Jeg har trænet en gang imellem og spist sundt en gang imellem.. men jeg har ikke gjort noget sindsygt for det.. men man kan tydeligt se min løse hud
twinny skriver: 3 uger efter tvillingedunken..
3 uger efter tvillingedunken..
Amen hvad sker der... Du har da den flotteste mave.. Og så efter kun 3 uger ! Det er imod naturloven...
merichs skriver: Så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede af topmaven
Så fik jeg taget mig sammen til at tage et billede af topmaven
Topmaven.. Ej nu må jeg le..:
Du har da en flot mave
Frøken J. skriver: Ja, ikke et kønt syn! Beklager 7 uger efter. Jeg var ikke en af de heldige, som fik en smækker flad mave kort efter!
Ja, ikke et kønt syn! Beklager 7 uger efter. Jeg var ikke en af de heldige, som fik en smækker flad mave kort efter!
Min er lige så uheldig.. Jeg har ikke så mange røde strækmærker men den store dunk er der.. Ligner stadig en der er 20 uger henne selvom jeg kun er 4-5 kg fra min normal vægt
AalborgPigen skriver: Amen hvad sker der... Du har da den flotteste mave.. Og så efter kun 3 uger ! Det er imod naturloven...
mange tak, søde... Jaah det er godt nok gået stærkt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128