snart juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Her har alt været klar længe, og julen skal holdes ved mine forældre for første gang siden 2004, desværre har jeg været syg siden søndag og ved ikke om jeg når at blive rask til lørdag, men mon ikke det bliver hyggeligt alligevel, selvom det har lagt en lille dæmper på julestemningen

altid skønt og være færdig i god tid så man kan nyde resten af December

åh nej, hva fejler du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

altid skønt og være færdig i god tid så man kan nyde resten af December

åh nej, hva fejler du?

Jeh har været så heldig at blive smittet med bræksyge af min skønne nevø på hans 1 års fødselsdag jeg var dog ikke den eneste, men de andre havde det kun omkring et døgn, men mig vil det åbenbart ikke slippe, men effektiv slankekur  (Det er jo med at være positiv)

Anmeld

22. december 2011

M (:

EmmaJosephine skriver:

Vi er klar  sådan da.. Min mor har lige bedt mig om at sørge for mandelgaven, så den skal jeg lige have købt. Er fuldstændig tom for idéer om, hvad jeg skal købe, så nu må vi se.. 

Jeg glæder mig til, at Emma skal opleve sin første jul!

I Sinnerup kan man købe hemmelige mandelgaver til 100 kr. (mindsteværdi: 150) - den løsning blev valgt herhjemme, da det så er en overraskelse for alle hvad der er i.. (:

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Jeh har været så heldig at blive smittet med bræksyge af min skønne nevø på hans 1 års fødselsdag jeg var dog ikke den eneste, men de andre havde det kun omkring et døgn, men mig vil det åbenbart ikke slippe, men effektiv slankekur  (Det er jo med at være positiv)

puha lyder ikke rart, så ligger du bare i sengen?

må håbe du frisk inden Lørdag så

jah for den da, det må man sige hehe

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

puha lyder ikke rart, så ligger du bare i sengen?

må håbe du frisk inden Lørdag så

jah for den da, det må man sige hehe

Ja sengen eller sofaen vover mig ud engang imellem, for har en skøn hund der skal luftes, men det er meget korte ture. Jeg er simpelthen for svimmel pga mad og væskemangel, men gør hvad jeg kan

Anmeld

22. december 2011

jydeinden

mulle85 skriver:

wee så er der kun 2 dage igen nu

utroligt som tiden flyver afsted

glæder folk sig, og er i ved og være klar til den store dag?

tjoo er skam ganske klar, skal bare lige have pakket gaverne ind, have sendt kæresten afsted imorgen og så holde jul hos mine forældre hihi

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Ja sengen eller sofaen vover mig ud engang imellem, for har en skøn hund der skal luftes, men det er meget korte ture. Jeg er simpelthen for svimmel pga mad og væskemangel, men gør hvad jeg kan

kan du slet intet holde i dig?

det lyder dælme ikke rart:/

Anmeld

22. december 2011

mulle85

jydeinden skriver:

tjoo er skam ganske klar, skal bare lige have pakket gaverne ind, have sendt kæresten afsted imorgen og så holde jul hos mine forældre hihi

det er rart og være med jo men jah de gaver er ik sjove og pakke ind:p

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

kan du slet intet holde i dig?

det lyder dælme ikke rart:/

Lidt kan jeg, men der kommer for meget op i forhold til ned, så der er ikke helt balance i det desværre, men har heldigvis en fantastisk kæreste

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Lidt kan jeg, men der kommer for meget op i forhold til ned, så der er ikke helt balance i det desværre, men har heldigvis en fantastisk kæreste

det er altid noget at du har ham så

der findes heller ikke noget værre end bræksyge puha det væmmeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.