snart juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Maja_4000

mulle85 skriver:

mon ikke det er et spørgsmål om tid før det kommer

er hun begyndt og ku sige lidt lyde/ord så?

Kun babylyde Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

bøgelund skriver:

det er lige præcis det samme her.. hun kaster sig, når hun finder ud af, at ingen har fat i hende.. vi giver hende noget i hånden, som hun så oftets fokuserer på..  

Haha

Vi opdagede at hun kunne da hun skulle have overtøjet af .. Så gik hun sgu .. Så var det fordi hun klemte sammen om vanterne hun havde på  Skøre unge :b

Anmeld

22. december 2011

Mira0911

Ja vi sådan mere eller mindre klar... mangler dog at pakke nogle julegaver ind nendu... Satser på at få det gjort meget snart... 

Anmeld

22. december 2011

MLT

mulle85 skriver:

hehe puha den var straks værre, ved ikke lige hvad det ku være, det var en lidt svær en, vi plejer bare og bruge chokolade eller noget nemlig

han er 2 et halvt så han forstår godt hvad gaver er i år hehe

Ja, lige netop Det havde været nemt med chokolade!

Det bliver da sjovt for ham så!

Anmeld

22. december 2011

bøgelund

Maja_4000 skriver:

Haha

Vi opdagede at hun kunne da hun skulle have overtøjet af .. Så gik hun sgu .. Så var det fordi hun klemte sammen om vanterne hun havde på  Skøre unge :b

ja det er utroligt.. men det er på bare et par dage blevet meget bedre. Nu vil Anna gerne prøve selv.. men hun bliver hurtigt for ivrig, og så kan de små ben ikke følge med..

men hvor bliver det sjovt når de begynder at gå.. 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

bøgelund skriver:

ja det er utroligt.. men det er på bare et par dage blevet meget bedre. Nu vil Anna gerne prøve selv.. men hun bliver hurtigt for ivrig, og så kan de små ben ikke følge med..

men hvor bliver det sjovt når de begynder at gå.. 

Hehe Caroline er også begyndt at slippe de ting hun har rejst sig op ad .. Så står hun bomstille med et kæmpe smil

Anmeld

22. december 2011

mulle85

EmmaJosephine skriver:

Ja, lige netop Det havde været nemt med chokolade!

Det bliver da sjovt for ham så!

lige præcis

jah det tror jeg helt sikkert også han synes det er

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Maja_4000 skriver:

Kun babylyde Hehe

hehe lige pludselig kommer det

det går stærkt med dem

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Mira0911 skriver:

Ja vi sådan mere eller mindre klar... mangler dog at pakke nogle julegaver ind nendu... Satser på at få det gjort meget snart... 

hehe de er heller ikke sjove og pakke ind de gaver:p

Anmeld

22. december 2011

Lone Jakobsen

uh ja glæder mig rigtigt meget. har købt de skønneste gaver til børnene og kan næsten ikke vente med at se deres reaktion

jeg tror snart jeg er ved at være færdig. men ellers så har manden og børnene ferie nu, så de må ordne resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.