snart juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

det er altid noget at du har ham så

der findes heller ikke noget værre end bræksyge puha det væmmeligt

Ja han er uundværlig nej det er bare det værste, men sån er det engang imellem, bare godt at jeg ikke har en masse ting der hænger over hovedet så jeg kan lægge under dynen med forholdsvis god samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Ja han er uundværlig nej det er bare det værste, men sån er det engang imellem, bare godt at jeg ikke har en masse ting der hænger over hovedet så jeg kan lægge under dynen med forholdsvis god samvittighed

det er godt og blive vartet op når man er syg!!:p

jah for den, der findes intet værre end vide man har en million ting man burde lave og slet ikke her i julen, godt og ku nyde den og vide man har lavet det man sku

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

det er godt og blive vartet op når man er syg!!:p

jah for den, der findes intet værre end vide man har en million ting man burde lave og slet ikke her i julen, godt og ku nyde den og vide man har lavet det man sku

Nemlig

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Nemlig

har din kæreste så ferie nu også

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

har din kæreste så ferie nu også

Ja det har han, heldigvis ellers kunne det godt være jeg var knap så positiv

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Ja det har han, heldigvis ellers kunne det godt være jeg var knap så positiv

hehe jah det har du ret i det er også meget rart med lidt ferie ind imellem jo, det kan man ikke klage over:p

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

hehe jah det har du ret i det er også meget rart med lidt ferie ind imellem jo, det kan man ikke klage over:p

Ja det er det helt sikkert især fordi han ellers tit arbejder på sjælland (vi bor i jylland) Så nyder der i stor stil

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Ja det er det helt sikkert især fordi han ellers tit arbejder på sjælland (vi bor i jylland) Så nyder der i stor stil

hvor i Jylland bor i så det forstår jeg godt så

Anmeld

22. december 2011

4xGreve

Hehe jeg er så meget klar til at den er overstået for så er jeg tætter på min termin og utrolig nok er jeg faktisk begyndt at syntes der er LAAANG tid til (er sat til d. 17.2.12)

Men glæder mig helt vildt til Daniella skal have alle sine gaver, og heldigvis har vi ikke skulle stå for så meget i år da jeg har fået strenge ordre på at jeg overhovedet ingen ting må lave pga. graviditeten i håb om baby bliver derinde indtil tiden nærmer sig!

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

hvor i Jylland bor i så det forstår jeg godt så

Vi bor i Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.