snart juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

mulle85

*Sofie* skriver:

Jeg er SÅ klar! Glæder mig så meget til at give folk deres gaver
Min datter ska holde jul med sin far, så det blir en rolig og afslappet aften for mig sammen med hele min stedfars familie.
Jeg ska spise sååå meget and!

2. juledag er der kæmpe julefrokost hos min mor, hvor min datter er med. Der blir sq fart over feltet

Rigtig glædelig jul til alle!

altid skønt og være færdig så ikke man skal stresse rundt de sidste dage

mange tak, du må også have en kanon jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

MLT

Vi er klar  sådan da.. Min mor har lige bedt mig om at sørge for mandelgaven, så den skal jeg lige have købt. Er fuldstændig tom for idéer om, hvad jeg skal købe, så nu må vi se.. 

Jeg glæder mig til, at Emma skal opleve sin første jul!

Anmeld

22. december 2011

birthee

Skal pynte juletræ imorgen, og så hygge med gæster imorgen  lørdag er det bare mig og min lille familie... håber vores datter får det bedre, hun har fået mellemørebetændelse

Anmeld

22. december 2011

mulle85

birthee skriver:

Skal pynte juletræ imorgen, og så hygge med gæster imorgen  lørdag er det bare mig og min lille familie... håber vores datter får det bedre, hun har fået mellemørebetændelse

det lyder som nogle meget hyggelige dage

åh nej det lyder ikke godt

er hun meget vag så?:/

Anmeld

22. december 2011

mulle85

EmmaJosephine skriver:

Vi er klar  sådan da.. Min mor har lige bedt mig om at sørge for mandelgaven, så den skal jeg lige have købt. Er fuldstændig tom for idéer om, hvad jeg skal købe, så nu må vi se.. 

Jeg glæder mig til, at Emma skal opleve sin første jul!

hvad med noget chokolade eller marcipan af en art?

det er altid spændende med deres første jul

ser også frem til juleaften i år nu hvor min søn forstår lidt mere af den

Anmeld

22. december 2011

MLT

mulle85 skriver:

hvad med noget chokolade eller marcipan af en art?

det er altid spændende med deres første jul

ser også frem til juleaften i år nu hvor min søn forstår lidt mere af den

Det skal ikke være noget spiseligt  og så skal det være noget som yngre, ældre, dame, mand kan bruge. Andre idéer?
Hvor gammel er han?  

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

mulle85 skriver:

så er hun jo en bette fis endnu

er hun begyndt og gå så?

Hun KAN godt , men hun tør ikke Vi kan sådan snyde hende til at gå et par meter selv .. Men når hun så opdager at vi ikke holder i hende , sætter hun sig  Hehe

Anmeld

22. december 2011

mulle85

EmmaJosephine skriver:

Det skal ikke være noget spiseligt  og så skal det være noget som yngre, ældre, dame, mand kan bruge. Andre idéer?
Hvor gammel er han?  

hehe puha den var straks værre, ved ikke lige hvad det ku være, det var en lidt svær en, vi plejer bare og bruge chokolade eller noget nemlig

han er 2 et halvt så han forstår godt hvad gaver er i år hehe

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Maja_4000 skriver:

Hun KAN godt , men hun tør ikke Vi kan sådan snyde hende til at gå et par meter selv .. Men når hun så opdager at vi ikke holder i hende , sætter hun sig  Hehe

mon ikke det er et spørgsmål om tid før det kommer

er hun begyndt og ku sige lidt lyde/ord så?

Anmeld

22. december 2011

bøgelund

Maja_4000 skriver:

det er lige præcis det samme her.. hun kaster sig, når hun finder ud af, at ingen har fat i hende.. vi giver hende noget i hånden, som hun så oftets fokuserer på..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.