Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Timse skriver: Det er også en fin by, og tæt på Ålborg
Det er også en fin by, og tæt på Ålborg
jep:p
og har søgt udd deromkring også så det passer fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Hun er 8½ måned, så hun er ikke så gammel endnu - så lidt tidligt med mellemørebetændelse... men hendes storebror har også haft det mange gange og det endte med dræn i begge ører... er bare glad for at vi nåede til lægen inden jul!!!
Hun er 8½ måned, så hun er ikke så gammel endnu - så lidt tidligt med mellemørebetændelse... men hendes storebror har også haft det mange gange og det endte med dræn i begge ører... er bare glad for at vi nåede til lægen inden jul!!!
får hun ik os pencelin så
mulle85 skriver: jep:p og har søgt udd deromkring også så det passer fint
Hvad vil du gerne uddanne dig til?
Timse skriver: Hvad vil du gerne uddanne dig til?
social og sundhedshjælper, har søgt grundforløbet først, sku gerne få svar mellem jul og nytår skal starte i Januar hvis det er
mulle85 skriver: får hun ik os pencelin så
Det gør hun! Så et døgns tid ca., så skulle det gerne hjælpe på det
birthee skriver: Det gør hun! Så et døgns tid ca., så skulle det gerne hjælpe på det
det må man håbe
det er væmmeligt når de har ondt i ørene, og bare er kede af det det meste af tiden
mulle85 skriver: social og sundhedshjælper, har søgt grundforløbet først, sku gerne få svar mellem jul og nytår skal starte i Januar hvis det er
Uh lyder spændende så krydser jeg fingre
Timse skriver: Uh lyder spændende så krydser jeg fingre
hihi jah håber også bare helt vildt:p
mange tak
hvad laver du til daglig så
mulle85 skriver: hihi jah håber også bare helt vildt:p mange tak hvad laver du til daglig så
Jeg har lige afleveret bacheloropgave, så jeg håber på at være færdiguddannet som socialrådgiver engang til januar
Timse skriver: Jeg har lige afleveret bacheloropgave, så jeg håber på at være færdiguddannet som socialrådgiver engang til januar
det lyder da rart
så må vi håbe du er det der, altid sønt og få sin uddannelse på plads jo:p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128