snart juleaften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Vi bor i Randers

å jah det kan jeg godt se så:p

men du kender vel en masse i byen du kan underholde dig med mens han er afsted:p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mulle85

4xGreve skriver:

Hehe jeg er så meget klar til at den er overstået for så er jeg tætter på min termin og utrolig nok er jeg faktisk begyndt at syntes der er LAAANG tid til (er sat til d. 17.2.12)

Men glæder mig helt vildt til Daniella skal have alle sine gaver, og heldigvis har vi ikke skulle stå for så meget i år da jeg har fået strenge ordre på at jeg overhovedet ingen ting må lave pga. graviditeten i håb om baby bliver derinde indtil tiden nærmer sig!

kan godt forstår dig, det er så fantastisk og få de små ud til sog når det er

åh har du haft en træls gravidtet da?

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

å jah det kan jeg godt se så:p

men du kender vel en masse i byen du kan underholde dig med mens han er afsted:p

Ikke det helt vilde, har kun boet her et år, men det kommer nok, har heldigvis familie i alle retninger og en bil så det går

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Ikke det helt vilde, har kun boet her et år, men det kommer nok, har heldigvis familie i alle retninger og en bil så det går

åh jah kender det godt, står selv for en flytning næste måned, så man håber og lære lidt og kende jo

men en bil er rar og have

Anmeld

22. december 2011

birthee

mulle85 skriver:

det lyder som nogle meget hyggelige dage

åh nej det lyder ikke godt

er hun meget vag så?:/

Jeg har givet hende pinex her omkring halv to, så hun kunne få ro til at sove lidt... hun har sovet 3 kvarter nu, og har lige været vågen og ked af det... jeg kom til at ødelægge flasken med penicillin, så måtte ned og hente noget nyt  så hun når kun at få én gang idag... men håber det hjælper i løbet af imorgen, og så er det rart at jeg kan smertedække hende med pinex...

Men glæder mig rigtig meget, det er vores første jul hjemme, så det bliver så hyggeligt

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

åh jah kender det godt, står selv for en flytning næste måned, så man håber og lære lidt og kende jo

men en bil er rar og have

Oki spændende, hvor flytter du/i så hen af?

Anmeld

22. december 2011

mulle85

Timse skriver:

Oki spændende, hvor flytter du/i så hen af?

jamen min kæreste er fra Nørresundby af og da han flyttede ind ved mig og min søn aftalte vi det bare var lidt tid og at vi så flyttede dertil, så vi flytter til Nørresundby næste måned så det bliver spændende

Anmeld

22. december 2011

mulle85

birthee skriver:

Jeg har givet hende pinex her omkring halv to, så hun kunne få ro til at sove lidt... hun har sovet 3 kvarter nu, og har lige været vågen og ked af det... jeg kom til at ødelægge flasken med penicillin, så måtte ned og hente noget nyt  så hun når kun at få én gang idag... men håber det hjælper i løbet af imorgen, og så er det rart at jeg kan smertedække hende med pinex...

Men glæder mig rigtig meget, det er vores første jul hjemme, så det bliver så hyggeligt

jah for den da, det er så skrækkeligt når de små er syge og man ikke rigtig kan gøre noget

det tror jeg på det bliver

hvor gammel er det din hun er så

Anmeld

22. december 2011

Timse

mulle85 skriver:

jamen min kæreste er fra Nørresundby af og da han flyttede ind ved mig og min søn aftalte vi det bare var lidt tid og at vi så flyttede dertil, så vi flytter til Nørresundby næste måned så det bliver spændende

Det er også en fin by, og tæt på Ålborg

Anmeld

22. december 2011

birthee

mulle85 skriver:

jah for den da, det er så skrækkeligt når de små er syge og man ikke rigtig kan gøre noget

det tror jeg på det bliver

hvor gammel er det din hun er så

Hun er 8½ måned, så hun er ikke så gammel endnu - så lidt tidligt med mellemørebetændelse... men hendes storebror har også haft det mange gange og det endte med dræn i begge ører... er bare glad for at vi nåede til lægen inden jul!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.