her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

LinLin

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

millemai

Du virker stærk, husk nu også at "tillade" dig at krakellere. Det er sk*de hårdt og du har brug for også at måtte være svag.

Håber I får en dejlig jul med Laura på trods af dette. Føler virkeligt med dig.

Anmeld

22. december 2011

*Sofie*

22. december 2011

serinasmor

kan ikke sige meget mere end håber samarbejdet bliver ved at være godt, at du bliver ved at være stærk, at i får en god jul og at du og Laura kan blive i huset til du har fundet stedet hvor du gerne vil slå dig ned og lade Laura vokse op...

Håber i får en god jul

resten skal nok ordne sig

serinasmor

Anmeld

22. december 2011

Dot D

Det er jeg ked at at høre. Men søde Caroline, du er stærk, og du skal  nok få det til at gå for dig og Laura

Jeg ønsker jer en glædelig jul, og håber den bliver god ved jer på trods af det skete.....

Anmeld

22. december 2011

maria_wlt

Ja det første jeg tænkte på var fakstisk bare en masse bandeord.. 

Pisse træls at læse.. Lige op til jul og med en lille datter.. Håber virkelig at i kommer igennem det uden de store problemer..

KÆMPE herfra...

Anmeld

22. december 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Fuck!

Kram søde

Anmeld

22. december 2011

Hailiesmom11

22. december 2011

merichs

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Kæmpe krammer til dig

Håber i får det bedste ud af det

Anmeld

22. december 2011

AnnaK89

Sender dig et stort 

Og håber at I alligevel får en dejlig jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.