her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Mor til L&S

Det gør mig ondt at høre

Havde aldrig troet I ville gå fra hinanden...

Håber I får en god jul alligevel

Kram herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

MaleneG

Du ved hvor jeg er. 

Anmeld

21. december 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Åhh nej smukke. Det er jeg da virkelig ked af at høre. Kæmpe krammer til dig og musen !!
Dejligt i skilles som venner, selvom det bliver hårdt.

Anmeld

21. december 2011

twinny

21. december 2011

Loa

Puha..... Den havde jeg godt nok ikke set komme.... 

Stort til dig og Laura.... Du virker heldigvis rimelig fattet... 

Håber i får en rigtig dejlig jul alligevel.... 

Anmeld

21. december 2011

Sofia

Det er jeg ked af at læse. Det havde jeg ikke set komme, synes lige jeg har læst om jeres gode kommunikation omkring din studierejse i det nye år.

Hvad er årsagen, har han sagt det? Vil han ikke give det en chance så I kan arbejde på det? Du skriver det kommer som et stort chok, så tænker der ikke har været nogen "warning".. Alt det bedste til jer to tøser, knus!

Anmeld

21. december 2011

Caroline86

tak piger...

Det kom som sagt også som et stort chok for mig Altså vi har da haft de klassiske problemer og diskussioner om økonomi, opdragelse, husholding osv osv osv, men det er jo ikke noget jeg nogensinde har ment vi ikke kunne løse...

Men jeg kan ikke tvinge ham til at elske mig, og det gør han desværre ikke mere ikke som kæreste, anyways....

Det bliver hårdt for mig fordi jeg stadig elsker ham så højt og jeg føler mig naturligvis voldsomt afvist... Men jeg kommer jo over det igen Altså ikke det med at elske ham det vil jeg altid gøre! Men det lærer jeg at leve med

Nu skal vi have det praktiske på plads så vi får ro på i julen

Anmeld

21. december 2011

Sofia

Caroline86 skriver:

tak piger...

Det kom som sagt også som et stort chok for mig Altså vi har da haft de klassiske problemer og diskussioner om økonomi, opdragelse, husholding osv osv osv, men det er jo ikke noget jeg nogensinde har ment vi ikke kunne løse...

Men jeg kan ikke tvinge ham til at elske mig, og det gør han desværre ikke mere ikke som kæreste, anyways....

Det bliver hårdt for mig fordi jeg stadig elsker ham så højt og jeg føler mig naturligvis voldsomt afvist... Men jeg kommer jo over det igen Altså ikke det med at elske ham det vil jeg altid gøre! Men det lærer jeg at leve med

Nu skal vi have det praktiske på plads så vi får ro på i julen

Forstår virkelig godt det er usandsynlig hårdt at vide han ikke elsker dig mere. Men du virker allerede virkelig stærk, og som du skriver, du kommer over det igen med tiden og nu handler det bare om at I skal have styr på alt det praktiske. Flytter du tilbage til Jylland mon? Håber det bedste og at I får en god jul!

Anmeld

21. december 2011

Mor til matilde og gustav

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

årh det er jeg ked af at høre jeg sender dig lige et kæmpr kramog håber trods alt du får en super god jul

Anmeld

21. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Forstår virkelig godt det er usandsynlig hårdt at vide han ikke elsker dig mere. Men du virker allerede virkelig stærk, og som du skriver, du kommer over det igen med tiden og nu handler det bare om at I skal have styr på alt det praktiske. Flytter du tilbage til Jylland mon? Håber det bedste og at I får en god jul!

jeg er vist ikke helt så stærk som jeg fremstår... Men... der skal altid smøres en facade på

Jeg bliver boende her... jeg er jo herfra oprindeligt, og mine forældre bor 10 min herfra Og Daniel bliver også boende her i området så han kan beholde sit job og have mest mulig kontakt med Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.