Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: jeg er vist ikke helt så stærk som jeg fremstår... Men... der skal altid smøres en facade på Jeg bliver boende her... jeg er jo herfra oprindeligt, og mine forældre bor 10 min herfra Og Daniel bliver også boende her i området så han kan beholde sit job og have mest mulig kontakt med Laura
jeg er vist ikke helt så stærk som jeg fremstår... Men... der skal altid smøres en facade på
Jeg bliver boende her... jeg er jo herfra oprindeligt, og mine forældre bor 10 min herfra Og Daniel bliver også boende her i området så han kan beholde sit job og have mest mulig kontakt med Laura
Okay jeg troede lige i farten at du var fra Jylland oprindeligt. Men kan sagtens forstå du bliver boende så. Håber du har råd til at blive i huset så du ikke skal flytte.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: Okay jeg troede lige i farten at du var fra Jylland oprindeligt. Men kan sagtens forstå du bliver boende så. Håber du har råd til at blive i huset så du ikke skal flytte.
det ser ud som om at det lige akkurat kan lade sig gøre, men det bliver ikke en fest! Pyt... bare hun ikke skal til at rykkes ud af sit hjem osv samtidig med at hun skal vænne sig til at far er væk...
Caroline86 skriver: det ser ud som om at det lige akkurat kan lade sig gøre, men det bliver ikke en fest! Pyt... bare hun ikke skal til at rykkes ud af sit hjem osv samtidig med at hun skal vænne sig til at far er væk...
Ja så hellere sidde lidt stramt i det. Måske kan du fremleje et værelse eller flytte når der er gået noget tid så hun har vænnet sig til at I bor hver for sig.
Sofia skriver: Ja så hellere sidde lidt stramt i det. Måske kan du fremleje et værelse eller flytte når der er gået noget tid så hun har vænnet sig til at I bor hver for sig.
vi bor til leje, så det med fremleje er ikke en mulighed (heller ikke pladsmæssigt)... men tænker nemlig at en evt. flytning skal være når der er ro på livet osv og jeg har GOD tid til at få det gjort nemt for Laura.. og så skal det være når jeg ved hvor jeg gerne vil bo for jeg vil helst gerne snart "slå mig ned", også mht. skolemuligheder osv så Laura ikke skal rykkes væk fra venner hele tiden!
Caroline86 skriver: Ja, en meget kort offentliggørelse: Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr.... Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3! Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura... Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os! Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar... Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue! Knus Caroline
Ja, en meget kort offentliggørelse:
Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....
Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!
Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...
Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!
Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...
Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!
Knus Caroline
Åh, jeg føler med dig. Et brud er altid svært - især når man er den der bliver forladt og med stadig følelsesmæssigt er engagerede i modparten. Og når der er børn involverede er det endnu sværere, for man kan ikke bare lukke døren til den anden. Man skal bearbejde et brud samtidig med man skal forholde sig til modparten på flere plan. Håber du har en masse støttende kærlige mennesker omkring dig i denne periode. Kram og tanker herfra
Åh søde, Stort herfra. Lidt træls tidspunkt synes jeg, men dejligt at I kan enes og finde løsninger. Kan fandme godt forstå du er ked af det og frustreret. Håber I til trods får en rigtig dejlig jul!
Det er jeg rigtig rigtig ked af at høre!
Får pludselig kæmpe flashback til marts måned hvor jeg stod i den situation... heldigvis "lyder" du til at være en del mere fattet end jeg var, og du skal nok klare den! Men sørg også for at være ked af det når du er det! Du skal bearbejde sorgen og alle de følelser der er forbundet med det her, og så kommer du stærkere ud på den anden side.
Knus og kram til dig!
Laura
Caroline86 skriver: vi bor til leje, så det med fremleje er ikke en mulighed (heller ikke pladsmæssigt)... men tænker nemlig at en evt. flytning skal være når der er ro på livet osv og jeg har GOD tid til at få det gjort nemt for Laura.. og så skal det være når jeg ved hvor jeg gerne vil bo for jeg vil helst gerne snart "slå mig ned", også mht. skolemuligheder osv så Laura ikke skal rykkes væk fra venner hele tiden!
Det kan jeg sagtens forstå og synes det lyder fornuftigt og som den absolut bedste løsning. Du skriver det ikke kan lade sig gøre at fremleje pladsmæssigt og pga. I bor til leje. Vil lige tilføje at det er lovligt at fremleje et værelse selvom man bor til leje - med mindre det står direkte i kontrakten at I ikke må. Men hvis det ikke virker pladsmæssigt er det selvfølgelig ikke aktuelt. Overvej evt bare at fremleje til opbevaring hvis du har plads, mange vil gerne betale 500 i mdr for at have deres ting stående et sted hvis de er på udveksling eller lignende.
Øv! Det er vel aldrig den situation man forestiller sig at komme til at stå i når man har valgt at stifte familie. Det lyder dog som om grobunden er lagt for et godt samarbejde. Du lyder super stærk!! Sender de største kram og ønsker om en god jul - trods alt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128