her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.819 visninger
84 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Caroline86

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Maja_4000

Håber du er ok 

Anmeld

21. december 2011

Noahmor

Caroline86 skriver:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Kender dig ikke, men ville da lige sende et kram i din retning. 

Var vist ikke lige den julegave du havde regnet med. 

Anmeld

21. december 2011

Toshiba

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Det gør mig ondt at høre og så lige op til jul

Men i skal nok finde ro og blive lykkelige igen 

- heller være alene end sammen for "ingenting"

Nyd julen sammen med din elskede datter - og prøv at undgå at tænke for meget

Glædelig jul til jer

Anmeld

21. december 2011

NJN

det er jeg ked af at hører, men det lyder til du tager det i stiv arm... kæmpe kram.

Anmeld

21. december 2011

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

vil slet ikke spørge dig om noget. jeg vil hellere sende dig et stort kram... 

Anmeld

21. december 2011

Valle81

For hunden da også

Det gør mig ondt at høre....

Sender Laura og dig de varmeste tanker.

Knus

Anmeld

21. december 2011

twinboys

Caroline for fanden... hvorfor smider han guld på gaden...???

Det gør mig rigtig ondt at høre....

Jeg sender så mange varme knus og tanker til jer...

Du ved hvor jeg er hvis du får brug for at snakke...

Majbritt

Anmeld

21. december 2011

klmf

Hvad? Jamen! Hvad??

Kæmpe kram til dig, Daniel og bettemusen, det er en forfærdelig tid at gå i møde om man så var den der bestemte det eller ej....

Der er altid solskin på den anden side af skyen!

Kram

Anmeld

21. december 2011

Christina.78

Ej, sikke noget og lige op til jul..

til Jer alle og håber I finder en løsning, så alle bliver glade i fremtiden

God jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.