her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

smokin

Caroline86 skriver:

han tog afsted i mandags, men hans ting er her stadig....

Jeg regner med at han får pakket de fleste af sine ting her mellem jul og nytår, men han flytter nok først de sidste ting når han har fundet et nyt (permanent) sted at bo...

hmmmmm..... jeg kan altså ikke forstå det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

jydeinden

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

det er jeg sgu ked af at høre på dine vegne.. men en mand der opgiver et forhold i en juletid fortjener dig ikke

Anmeld

23. december 2011

Caroline86

Zette skriver:

hmmmmm..... jeg kan altså ikke forstå det 

det er du ikke ene om, søde!!!

Anmeld

28. december 2011

Sofia

Hej Caroline. Hvordan går det? Er I kommet igennem julen på en okay måde? Knus

Anmeld

28. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Hej Caroline. Hvordan går det? Er I kommet igennem julen på en okay måde? Knus

Det går overvældende godt faktisk vi har haft en vidunderlig jul og har i dag haft første samvær (fælles) som gik rigtigt godt i morgen har de en hel dag alene... Daniel og jeg har fået en lang god snak i dag om samvær osv og fundet en plan vi var enige om jeg er stadig chokeret men overraskende rolig og det er jeg glad for... Det gør tingene lettere jeg har ordnet en masse derhjemme så det er mere "mit" end vores... En dag ad gangen

Anmeld

29. december 2011

Sofia

Caroline86 skriver:

Det går overvældende godt faktisk vi har haft en vidunderlig jul og har i dag haft første samvær (fælles) som gik rigtigt godt i morgen har de en hel dag alene... Daniel og jeg har fået en lang god snak i dag om samvær osv og fundet en plan vi var enige om jeg er stadig chokeret men overraskende rolig og det er jeg glad for... Det gør tingene lettere jeg har ordnet en masse derhjemme så det er mere "mit" end vores... En dag ad gangen

Det er virkelig dejligt at høre, har sådan tænkt på det, synes virkelig det var et chok. Tror det er en rigtig god ide at gøre det til dig og Lauras hjem! Så du kan komme videre og ikke skal mindes om ham hele tiden. Har I delt tingene? Håber du skriver hvis vi kan gøre noget herinde

Anmeld

29. december 2011

Caroline86

Sofia skriver:

Det er virkelig dejligt at høre, har sådan tænkt på det, synes virkelig det var et chok. Tror det er en rigtig god ide at gøre det til dig og Lauras hjem! Så du kan komme videre og ikke skal mindes om ham hele tiden. Har I delt tingene? Håber du skriver hvis vi kan gøre noget herinde

Vi er ikke færdige med at dele tingene men så godt vi kan indtil nu... Jeg skal nok råbe op <3

Anmeld

29. december 2011

Na-Wi

Kæmpe kram herfra

Anmeld

29. december 2011

heaven

AAAVV Caroline, som mange andre havde jeg kke ventet det fra dig/jer... det var dog rigtig rigtig trist. Håber du har nogen omkring dig, selvom Laura-beskytteren har taget over, er du jo også hende der har mistet sin kæreste - det er en stor sorg, så husk at blive gal, rasende og græd, når det bliver for hårdt. Det skal der være plads til...

er dog glad for at i lyder til at enes i forhold til det praktiske og til Laura.... hvor er det trist, men jo desvære også virkelighed for mange. Håber du holder modet oppe, du virker som en pige med ben i næsen - blot husk at reager, så du ikke går helt ned.

Knuz og tanker Jannie

Anmeld

30. december 2011

Maise

Puuuhaa Caroline. Bliver lige ked af det på dine og Lauras vegne. Det er min store skræk du oplever. Men synes godt nok du klarer det flot når du har så meget at tænke på og alt det der skal ordnes. Måske meget godt lige nu. Ja tror også at ens beskyttertrang overfor sit barn tager fuldstændig over i en periode.

HÅber der også er nogen der passer på dig

Laura har ihvertfald en fantastisk MOAR

Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.