her "bor" jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

SussieThyssen

Kæmpeknus fra mig til dig...du skal nok klare det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Øv søde;(. Det gør mig ondt;(. En kæmpe krammer skal du have;-)!

Anmeld

21. december 2011

Orkide86

Caroline86 skriver:

Ja, en meget kort offentliggørelse:

Daniel valgte at stoppe vores forhold i søndags. Vi har været sammen i 4 år og 2 måneder og har Laura på 22 mdr....

Hun bliver boende hos mig og så vil vi forsøge at få tingene passet så de kan ses så meget som muligt uden at hun bliver forvirret! Meget af samværet bliver med os alle 3!

Vi er stadig gode venner og vil gerne gøre det her så godt som muligt for Laura...

Jeg er pisse ked af det, frustreret og forvirret - det kom som et meget stort chok for mig... Men vi skal nok klare os!

Jeg bruger dagene her op til jul til at få styr på alt det praktiske med kommune osv, så vi kan få ro i juledagene og jeg kan bruge mit krudt på Laura og mine 3 eksaminer i januar...

Jeg orker ikke svare på alverdens spørgsmål lige nu, men skriv endelig, så svarer jeg på det jeg kan overskue!

Knus Caroline

Vil bare sende dig et stort kram. Ved hvor hårdt det er.

Anmeld

21. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

håber i finder ud af det bedste for jer og Laura

Anmeld

21. december 2011

bøgelund

du fortjener et rigtig stort knus.. 

Anmeld

21. december 2011

Laulund87

Kram til dig sweety

Anmeld

21. december 2011

Dinsen

Du ska li have et  med på vejen..

Anmeld

21. december 2011

sarahb

For H da et chok..
Det er jeg fandme ked af, og det havde jeg aldrig troet om jer!!
Jeg håber du kan nyde julen alligevel og det bedste er at du har den dejligste datter der hver dag kan bringe et smil på dine læber trods smerten du har lige nu.

Sender dig de varmeste tanker og skriv hvis du har brug for en skulder!!

Anmeld

21. december 2011

Leneur

Øv Caroline Det er jeg godt nok ked af at høre Håber det allerbedste for jer allesammen og når chokket har lagt sig ved jeg at du nok skal klare livet som alenemor til UG

Masser af knus kram og tanker til dig

Anmeld

21. december 2011

Findusinde

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.