Igangsættelse i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

An&Jo

mon der sker et eller andet her?? jeg håber det for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

mon der sker et eller andet her?? jeg håber det for dig..

Jeg har i hvertfald mens agtige smerter skal på sygehuset igen i morgen tidlig. Enten til en ny hindeløsning, ellers tager de vandet. 

Anmeld

22. december 2011

morethanperfect

for det snart sker noget mere

Hvor er det spændene søde 

Anmeld

22. december 2011

sandratobias

Håber der er sket mere.. Håber du sidder med baby i armene snart..  

Jeh blev sat i gang pga ssf... Blev sat i gang med stik pille, den 10. feb.. Amanda er født den 13. feb.. 

Anmeld

22. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

De har tidligere i dag lavet en hindeløsning på mig - så de har sådan set sat mig i gang. Hvis der ikke er sket noget inden i morgen, så prøver de igen eller tager mit vand

En hindeløsning er IKKE en decideret igangsættelse! Nogle jordemødre mener det virker, andre ikke. Det virker vist ca. i 50 procent af tilfældene, hos de resterende 50 procent giver det udelukkende anledning til stærke smerter og deraf manglende søvn, som så kan svække en inden fødslen naturligt måske går igang en af de efterfølgende dage.

Men jeg håber for dig at det virker

Hvorfor vil de allerede tage dit vand imorgen? Jeg kunne under ingen omstændigheder blive sat igang tidligere end 42+0 selvom jeg ytrede ønske om det og havde meget vand i kroppen.

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Jeg har i hvertfald mens agtige smerter skal på sygehuset igen i morgen tidlig. Enten til en ny hindeløsning, ellers tager de vandet. 

Spændende.. Krydser for at der snart sker noget mere, hvid ikke der allerede er sket noget mere..

Anmeld

23. december 2011

Benjamins'mor

Jeg blev sat igang 3 januar 40+6, der havde jeg så også gået med slemme veer i 2 uger uden der skete noget, mit vand var gået uden de troede mig og havde svær bækkenløsning, så min mor slog i bordet og de gav mig et ve-drop, men der havde jeg jo veer, det har du jo ikke.

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

En hindeløsning er IKKE en decideret igangsættelse! Nogle jordemødre mener det virker, andre ikke. Det virker vist ca. i 50 procent af tilfældene, hos de resterende 50 procent giver det udelukkende anledning til stærke smerter og deraf manglende søvn, som så kan svække en inden fødslen naturligt måske går igang en af de efterfølgende dage.

Men jeg håber for dig at det virker

Hvorfor vil de allerede tage dit vand imorgen? Jeg kunne under ingen omstændigheder blive sat igang tidligere end 42+0 selvom jeg ytrede ønske om det og havde meget vand i kroppen.

Nej, men det fremskynder processen meget hurtigt. Min livmoderhals er i hvert fald forkortet med halvdelen siden igår. De ville gerne have taget vandet i dag, men jeg foretrak endnu en hindeløsning. Så det virker fantastisk på mig

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Benjamins'mor skriver:

Jeg blev sat igang 3 januar 40+6, der havde jeg så også gået med slemme veer i 2 uger uden der skete noget, mit vand var gået uden de troede mig og havde svær bækkenløsning, så min mor slog i bordet og de gav mig et ve-drop, men der havde jeg jo veer, det har du jo ikke.

De ville have taget vandet idag, men jeg bad dem om at få endnu en hindeløsning. Men uanset hvad så tager de vandet på søndag

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

Spændende.. Krydser for at der snart sker noget mere, hvid ikke der allerede er sket noget mere..

De ville gerne have taget vandet i dag - men jeg ville helst bare have endnu en hindeløsning, da der stadig var lidt under 1 cm livmoderhals tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.