Igangsættelse i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Camulla

Ditte_Marie skriver:

Jeg skal være der kl. 14

Puha - dejligt at de så har lyttet til hende og fulgt hendes ønsker

Hvor stor var din søn ved fødslen?

Han var 4210... Lyder måske ikke af så meget, men det var en slem slem fødsel. Puha da... Og ham jeg venter nu er allerede skudt til MINDST 3000 g., (har 3 1/2 uge til termin) og han skal helst ikke blive lige så stor som Micas var...

Men ja, dejligt at de satte hende igang, det er jo helt sikkert også psykologisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

lilledittemor

Camulla skriver:

Han var 4210... Lyder måske ikke af så meget, men det var en slem slem fødsel. Puha da... Og ham jeg venter nu er allerede skudt til MINDST 3000 g., (har 3 1/2 uge til termin) og han skal helst ikke blive lige så stor som Micas var...

Men ja, dejligt at de satte hende igang, det er jo helt sikkert også psykologisk...

Umiddelbart lyder det som en meget normal størrelse?

Men øv at du skulle have sådan en oplevelse

Anmeld

21. december 2011

Camulla

Ditte_Marie skriver:

Umiddelbart lyder det som en meget normal størrelse?

Men øv at du skulle have sådan en oplevelse

Ja, ik, men det er også fordi de sætter det i forhold til hvor stor man selv er og de sagde at jeg var lille, så det spiller også ind...

Hvad er din pige skudt til??

Anmeld

21. december 2011

Chr-Hei

Ditte_Marie skriver:

De sidste gange mit blodtryk er blevet målt har det ligget på grænsen - så det var ikke meget for højt (desværre)

Tja, det er jo det bedste at det sker af sig selv.. Hvis man dog bare kunne vide hvornår hun så ville komme ud

Nåår ok ja så der nok ikke meget at gøre andet end at vente

Mit var TÅRN højt.. fik medicin for det så her var det slemt...

Men så sender jeg da lige en masse ve-støv afsted istedet

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Ja, ik, men det er også fordi de sætter det i forhold til hvor stor man selv er og de sagde at jeg var lille, så det spiller også ind...

Hvad er din pige skudt til??

Altså spinkel eller bare lav?

De gange hun er blevet skønnet, er de stort set gået efter bogen - men til vores scanninger har hun ligget meget højt i vægt-kurven, så tror bestemt at hun er en tyksak.. både hendes far og jeg var nogle rimlig store babyer  Men ved faktisk ikke hvad hun vejer nu.

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Chr-Hei skriver:

Nåår ok ja så der nok ikke meget at gøre andet end at vente

Mit var TÅRN højt.. fik medicin for det så her var det slemt...

Men så sender jeg da lige en masse ve-støv afsted istedet

Jo tak kan sagtens bruge det

Anmeld

21. december 2011

Levi&LilysMor

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved desværre ikke så meget om blodtryk - det har bare været på grænsen de sidste par gange det er blevet målt..

Men har nok indset at det bliver et nej fra JM.. Det går nok også - det er bare pga. psykiske ting at min mor skulle med, da hun også er operationssygeplejerske og kan berolige mig under diverse situationer.

Nej desværre Hun arbejder højt oppe i Norge, og det vil tage 18 timer i bil at køre hjem - og meget længere tid nu hvor der ligger sne oppe i bjergene. Så det er ikke en mulighed - ellers havde vi gjort sådan

det er øv, men det kan ske meget endnu

Anmeld

21. december 2011

smask

Jeg skulle ha været sat igang den 4/12 kl 9.. 40+0

Pga af svær bækkenløsning og fiberspræning i lysken som gjorde at jeg kunne ikke gå 100 m uden at hyle..

Men jeg gik selv i fødsel om natten.. kl halv 2 om natten.. og min prinsesse er født 04.17..

Anmeld

21. december 2011

sne190810

Hvad fandt dig og JM ud af ?

Anmeld

21. december 2011

M (:

Venter spændt på update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.