Igangsættelse i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

De ville gerne have taget vandet i dag - men jeg ville helst bare have endnu en hindeløsning, da der stadig var lidt under 1 cm livmoderhals tilbage

var du åben nok til at få taget vandet??

og hvornår skal du derind igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

var du åben nok til at få taget vandet??

og hvornår skal du derind igen??

Jeg er to cm åben og det var jeg også igår da hun lavede hindeløsning

Jeg skal derind igen på søndag kl. 9.45 hvis der ikke er sket noget inden

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Jeg er to cm åben og det var jeg også igår da hun lavede hindeløsning

Jeg skal derind igen på søndag kl. 9.45 hvis der ikke er sket noget inden

hvor er det spændende..

meen din livmoderhals vil jo automatisk trække sig tilbage når det hele går igang, så jeg havde nok vagt at få taget vandet.. så kunne jeg nå hjem til jul imorgen hvis det var..

Anmeld

23. december 2011

MelikkazMoar

Ditte_Marie skriver:

HÅBER JEG

Jeg skal til JM i morgen (39+6), og håber virkelig at jeg kan få hende overtalt til at sætte mig i gang.

Mit blodtryk er for højt og har så meget væske i kroppen. Jeg er arvemæssigt i risikogruppen for svangerskabssforgiftning. Jeg har tit hovedpine, og konstante smerter.. og jeg skal have min mor med til fødslen - men hun rejser på arbejde d. 28.

Egentlig er det jo ikke fordi at jeg har det slemt - vil bare så gerne have min mor med til fødslen.. Da hun rejste tidligere hjem for at være sikker på at være med.

Jeg ved godt at i jo ikke ved det - men tror i at der er mulighed for at jordemoderen vil sætte mig i gang?

Har i selv prøvet igangsættelse, og hvad "skulle der til" for at i fik lov?

Jeg er bare lidt nervøs omkring det.. Mest fordi jeg ikke ved noget om de ting der skal til.. Ved kun at man skal være "moden", men det har jeg jo ikke mulighed for at tjekke selv - så tør slet ikke at håbe på noget..

Åh - del jeres erfaringer med mig Har brug for noget ro..

jeg håber også meget du kan have din mor med til fødslen. det hjalp mig rigtig meget ..

jeg blev sat igang 39+0 og fødte 39+2 , blev sat igang grundet forhøjet lever tal, og pga det, fik jeg medicin,. men de rykkede datoen for igangsættelse flere gange..

jeg synes det er både fordele og ulemper ved igangsættelse. fx gik det meget hurtigt fra vandet gik, til jeg kom på stue, og jeg kunne i hoved ikke helt følge med. det var selvfølgelig rart at sygehuset vidste at man var igang sat, og derved kunne man komme hurtigt til når der skete noget..

jeg håber for dig de vil sætte sig igang når det nu er dit ønske..

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

hvor er det spændende..

meen din livmoderhals vil jo automatisk trække sig tilbage når det hele går igang, så jeg havde nok vagt at få taget vandet.. så kunne jeg nå hjem til jul imorgen hvis det var..

Ja, du har ret Men hun sagde at fødslen kunne godt tage længere tid når jeg som førstegansfødende stadig har livmoderhals tilbage - så ville ikke tage chancen.. Det er vigtig for mig at jeg får en så god oplevelse som muligt, da det også er pga. psykiske ting at jeg skal sættes i gang

Men håber på at veerne måske først starter senere juleaften ikke midt i maden

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Ja, du har ret Men hun sagde at fødslen kunne godt tage længere tid når jeg som førstegansfødende stadig har livmoderhals tilbage - så ville ikke tage chancen.. Det er vigtig for mig at jeg får en så god oplevelse som muligt, da det også er pga. psykiske ting at jeg skal sættes i gang

Men håber på at veerne måske først starter senere juleaften ikke midt i maden

jeg krydser fingre for at du får en stille og rolig fødsel, og ikke mindst en stille og rolig aften imorgen..

og skulle det gå igang nu her, så håber jeg at prinsessen er samarbejdsvillig, og kommer indenfor et par timer..

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

MelikkazMoar skriver:

jeg håber også meget du kan have din mor med til fødslen. det hjalp mig rigtig meget ..

jeg blev sat igang 39+0 og fødte 39+2 , blev sat igang grundet forhøjet lever tal, og pga det, fik jeg medicin,. men de rykkede datoen for igangsættelse flere gange..

jeg synes det er både fordele og ulemper ved igangsættelse. fx gik det meget hurtigt fra vandet gik, til jeg kom på stue, og jeg kunne i hoved ikke helt følge med. det var selvfølgelig rart at sygehuset vidste at man var igang sat, og derved kunne man komme hurtigt til når der skete noget..

jeg håber for dig de vil sætte sig igang når det nu er dit ønske..

Jeg har fået lavet to gange hindeløsning nu

De ville have taget vandet i dag, men jeg ville hellere have livmoderhalsen helt uslettet inden - der er lidt under 1 cm tilbage.

Og hvis der ikke er sket noget på søndag, så tager de vandet

De er super fantastiske på Hvidovre Hospital

Ja, mor er den bedste i verden

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

An&Jo skriver:

jeg krydser fingre for at du får en stille og rolig fødsel, og ikke mindst en stille og rolig aften imorgen..

og skulle det gå igang nu her, så håber jeg at prinsessen er samarbejdsvillig, og kommer indenfor et par timer..

Jo tak

Hehe, min mor fødte første gang på 6 timer, så håber at det kan gå lige så hurtigt med mig

god jul

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Ditte_Marie skriver:

Jo tak

Hehe, min mor fødte første gang på 6 timer, så håber at det kan gå lige så hurtigt med mig

god jul

ihh, er der sket mere her hos dig??

eller fik du lov til at spise and??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.