Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg blev sat igang 37+4.. pga tvillinger, graviditetsbetinget sukkersyge og drengene havde lagt sig på mine urinveje, så jeg havde slemme smerter ligesom nyresten. Og de var skam ikk meget for at sætte mig igang før 38+2 ca...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sne190810 skriver: Hvad fandt dig og JM ud af ?
Hvad fandt dig og JM ud af ?
De har tidligere i dag lavet en hindeløsning på mig - så de har sådan set sat mig i gang. Hvis der ikke er sket noget inden i morgen, så prøver de igen eller tager mit vand
M (: skriver: Venter spændt på update
Venter spændt på update
twinny skriver: jeg blev sat igang 37+4.. pga tvillinger, graviditetsbetinget sukkersyge og drengene havde lagt sig på mine urinveje, så jeg havde slemme smerter ligesom nyresten. Og de var skam ikk meget for at sætte mig igang før 38+2 ca...
Vildt..
De har heldigvis valgt at hjælpe mig på vej med en hindeløsning
Ditte_Marie skriver: De har tidligere i dag lavet en hindeløsning på mig - så de har sådan set sat mig i gang. Hvis der ikke er sket noget inden i morgen, så prøver de igen eller tager mit vand
Ih, hvor spændende! Håber hun når at komme inden jul!
M (: skriver: Ih, hvor spændende! Håber hun når at komme inden jul!
Kan godt mærke at det har sat gang i noget så håber at hun kommer snart
Ditte_Marie skriver: Kan godt mærke at det har sat gang i noget så håber at hun kommer snart
Uh, for at du er mor inden længe
held og lykke med fødslen, må håbe hun kommer inden den 24
mulle85 skriver: held og lykke med fødslen, må håbe hun kommer inden den 24
Jo tak
Det gør ikke noget hvis hun kommer d. 24.. bare tidligt så jeg kan komme hjem og få andesteg
Ditte_Marie skriver: Jo tak Det gør ikke noget hvis hun kommer d. 24.. bare tidligt så jeg kan komme hjem og få andesteg
hehe lige præcis, meen mon ikke at hun er så sød og komme så du lige kan nå det
ville være surt og gå glip af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128