Så kan jeg (desværre) også melde mig i denne gruppe:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

LISBETH:-)

Camillee skriver:

Ville ikke lige forlade din tråd uden at give et kram
Sender en masse varme tanker til jer!
Håber hun vil blive indenfor normal området.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Mortiltodrenge skriver:

Åhhh, det er jeg da ked af at læse. Jeg kan huske, at vi skrev sammen på et tidspunkt fordi min Frederik også har været en stor dreng (16,4 kg da han var 9 mdr.)

Mange tanker

Ja det kan jeg godt huske!

Hvad vejer han nu? Elina er 1,5 år og hun vejer 16,5 kg

Anmeld

21. december 2011

KittyMaMa skriver:

Åh! Kan slet ikke sætte mig ind i hvad I gennemgår.... Håber på det bedste!

Sender de varmeste tanker! 

/K

Tak

Anmeld

21. december 2011

Trolde_mor

åh, det gør mig inderligt ondt for jer. Sender de varmeste tanker, og håber at hun bliver indenfor normalområdet.

Og et stort kram skal du selvfølgelig også have

Anmeld

21. december 2011

Trolde_mor skriver:

åh, det gør mig inderligt ondt for jer. Sender de varmeste tanker, og håber at hun bliver indenfor normalområdet.

Og et stort kram skal du selvfølgelig også have

Tak

Anmeld

21. december 2011

Henri84

Øv det er jeg ked af at høre Dejligt hun er som hun skal være nu, håber kun hun kommer til at mærke til det i mild grad!
Min store hører også til i gruppen, dog med andre problemer, 2 immundefekter hvoraf den ene skyldes en genfejl på kromosonpar nr. 10.. Og svær astma som han nok ikke vokser sig fra.

Anmeld

21. december 2011

gobleboble

det må være en svær besked at få og forholde sig til - og så samtidig må det også være en lettelse at få og vide hvad der er galt...ku forstille mig i har været igennem et længere udredningsforløb.

Anmeld

21. december 2011

Henri84 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre Dejligt hun er som hun skal være nu, håber kun hun kommer til at mærke til det i mild grad!
Min store hører også til i gruppen, dog med andre problemer, 2 immundefekter hvoraf den ene skyldes en genfejl på kromosonpar nr. 10.. Og svær astma som han nok ikke vokser sig fra.

Øv hvad betyder det for ham. Astmaen kan jeg regne ud men det andet?

Anmeld

21. december 2011

gobleboble skriver:

det må være en svær besked at få og forholde sig til - og så samtidig må det også være en lettelse at få og vide hvad der er galt...ku forstille mig i har været igennem et længere udredningsforløb.

Det har været et langt og opslidende forløb som startede med at vi fik besked på at hun er tyk fordi vi selv er fede og giver hende forkert mad. øhhhh ok jeg har faktisk et ganske normalt BMI. Så sage de at hun skulle til akut hjertescanning, men vi hørte intet, de glemte os, og ting blev ikke skrevet ind i hendes journal. Vi klagede og blev henvist til nyt sygehus som bare har været fantastiske og nu fundet forklaringen. (det var den ultra korte version)

Anmeld

21. december 2011

Henri84

LISBETH:-) skriver:

Øv hvad betyder det for ham. Astmaen kan jeg regne ud men det andet?

Det betyder kort fortalt bare at han er syg meget oftere og i længere tid af gangen end andre børn.. Immundefekterne gør han er mere udsat for smitte og at sygdommene varer længere tid.. Og når han får luftvejsinfektioner får han astmaforværring som så ofte udvikler sig til lungebetændelse og han tager en evighed over at komme over det.. Han har diarré op til 3 mdr. af gangen i perioder og er i dårlig trivlsel vækstmæssigt... Lige nu passer jeg ham hjemme fordi han slet ikke har kunnet tåle skiftet fra dp til børnehave, han har været syg i 1 1/2 mdr. uafbrudt tror jeg efterhånden og er først nu ved at være ovenpå så vi håber han er rask til jul
Derudover har han pg.a. al sygdommen udviklet en spiseforstryrrelse..
Han er ørebarn, har fået dræn i *7 allerede, fjernet polypper 2 gange og skal have fjernet mandler her i starten af det nye år pga. søvnapnø..
Pga. immundefekterne er hans astma sværere at behandle end hos andre børn, og derfor kan han ikke det samme som sine jævnaldrende, og får 8-70 pust anfaldsmedicin i døgnet for bare at kunne fungere.. Han bliver f.eks. forpustet/begynder at hoste af bare at gå fra sofaen hen på toilettet.. Så rent fysisk begrænser det ham meget i forhold til jævnaldrende, han er 3 år..
Når han har det godt (hvilket jo bare er alt for sjældent) kan han heldigvis godt lege i haven og lignende, og så er det kun ved decideret tumlen og løb han har problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.