Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LISBETH:-) skriver: Lige pt. er hun helt normal (dog med en diagnose der skal tages hensyn til) men hun er testet som normal udviklet, ser normalt og ingen nyrer, hjerte eller lever problemer. Det nemmeste er at google det. De mener at hun vil være inden for normal området men de kan jo ikke give nogen garantier. Der er kun 100 i dk der har det så det er meget sjældent. Alle 100 har massive syns problemer eller er blinde så det vil de mene at Elina også vil blive. Det starter som regl i 6-7 års alderen.
Lige pt. er hun helt normal (dog med en diagnose der skal tages hensyn til) men hun er testet som normal udviklet, ser normalt og ingen nyrer, hjerte eller lever problemer.
Det nemmeste er at google det. De mener at hun vil være inden for normal området men de kan jo ikke give nogen garantier.
Der er kun 100 i dk der har det så det er meget sjældent.
Alle 100 har massive syns problemer eller er blinde så det vil de mene at Elina også vil blive. Det starter som regl i 6-7 års alderen.
åhhhh gud dét lyder BESTEMT ikke rart.
Sender en KÆMPE krammer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LISBETH:-) skriver: Det er rart at have fået et svar så man har noget og forholde sig til, men meget svært og skulle forholde sig til da hun lige pt. er ganske normal og man ikke kan fortælle i hvilken grad det vil udvikle sig.
Det er rart at have fået et svar så man har noget og forholde sig til, men meget svært og skulle forholde sig til da hun lige pt. er ganske normal og man ikke kan fortælle i hvilken grad det vil udvikle sig.
JulieE skriver: Puha... Det lyder ikke rart!!!! hvad betyder den diagnose for Elina og for resten af familien?
Puha... Det lyder ikke rart!!!!
hvad betyder den diagnose for Elina og for resten af familien?
Det der ses som det største handicap er at man bliver blind eller noget der nærmer sig.
Jibbe skriver: Åh søde Lisbeth. Jeg var godt inde og læse om det efter du havde skrevet hvad det var. Det er bare ikke sjovt! Jeg har tænkt så meget på dig. Men syndrom eller ej - Elina er stadig min svigerdatter!
Åh søde Lisbeth. Jeg var godt inde og læse om det efter du havde skrevet hvad det var. Det er bare ikke sjovt! Jeg har tænkt så meget på dig. Men syndrom eller ej - Elina er stadig min svigerdatter!
Tak søde Man kan heller ikke sådan løbe fra et arrangeret ægteskab:-)
Kære Lisbeth
Du får lige en kæmpe krammer fra mig og Livia
jeg har ingen ting at sige som vil gøre det nemmere, men du skal vide at vi sender dig en tanke.
kram
Toshiba skriver: åhhhh gud dét lyder BESTEMT ikke rart. Sender en KÆMPE krammer
Tak
forår skriver: Kære Lisbeth Du får lige en kæmpe krammer fra mig og Livia jeg har ingen ting at sige som vil gøre det nemmere, men du skal vide at vi sender dig en tanke. kram
Tak det varmer
LISBETH:-) skriver: Min dejlige Elina på 1,5 år fik sin diagnose i fredags. Hun har et meget meget sjældent syndrom der hedder Bardet-biedl syndrom Jeg forsøger stadig og sluge kamelen og komme videre!
Min dejlige Elina på 1,5 år fik sin diagnose i fredags.
Hun har et meget meget sjældent syndrom der hedder
Bardet-biedl syndrom
Jeg forsøger stadig og sluge kamelen og komme videre!
LISBETH:-) skriver: Det der ses som det største handicap er at man bliver blind eller noget der nærmer sig.
Oj... Det lyder ikke rart! Læste også lige det andet du har skrevet. Puha... Kan godt forstå den lige skal sluges!! Håber det allerbedste for Eina!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128