Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Jeg ved godt det er et meget personligt spørgsmål! Men hvordan kan det være at du på forhånd regner med kun at amme i et par dage?

Fordi det har jeg bestemt mig for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lilledittemor

AnnaKJ skriver:

Hvordan kan det være at du allerede ved det?

Anmeld

23. december 2011

AnnaK89

Ditte_Marie skriver:

Okay. Tror bare jeg blander mig udenom denne tråd før jeg kommer til at sige noget som ikke er så pænt.

Men for barnet skyld, så håber jeg da at du tager det lidt mere seriøst end du lyder til at gøre nu.

Anmeld

23. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Okay  Det kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Med mindre du selvfølgelig har været udsat for noget, som giver problever i forhold til kroppen. Det er i hvert fald helt sikkert ikke fantastisk de første dage eller uger. Men så bliver det bedre og barnet har rigtig godt af mors mælk.

Og så skal jeg nok holde k.... 

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

AnnaKJ skriver:

Okay. Tror bare jeg blander mig udenom denne tråd før jeg kommer til at sige noget som ikke er så pænt.

Men for barnet skyld, så håber jeg da at du tager det lidt mere seriøst end du lyder til at gøre nu.

Hold nu op.. jeg har snakket med dig om det før, og der er jo slet ikke nogen grund til at du skulle sige noget som "ikke er så pænt".

Vi har alle forskellige meninger, grunde og årsager til at vi gør som vi gør. Og du kender ikke min historie.

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Okay  Det kan jeg ikke helt sætte mig ind i. Med mindre du selvfølgelig har været udsat for noget, som giver problever i forhold til kroppen. Det er i hvert fald helt sikkert ikke fantastisk de første dage eller uger. Men så bliver det bedre og barnet har rigtig godt af mors mælk.

Og så skal jeg nok holde k.... 

Jeg ved godt at de helt sikkert har bedst af mors mælk. Men jeg har mine grunde til at jeg har valgt som jeg har og det gør mig ikke til en dårligere mor..

Det er helt i orden at du ikke kan sætte dig ind i det - vi er jo alle forskellige

Anmeld

23. december 2011

Miss Church

Babyklar skriver:

hvilken en synes du er bedst af smagene

Jeg har smagt vanille og chokolade og kan klart bedst li' med chokoladesmag.. Meeen altså det smager jo ikke ligefrem godt 

Anmeld

23. december 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Jeg ved godt at de helt sikkert har bedst af mors mælk. Men jeg har mine grunde til at jeg har valgt som jeg har og det gør mig ikke til en dårligere mor..

Det er helt i orden at du ikke kan sætte dig ind i det - vi er jo alle forskellige

Håber snart at lil'pigen kigger ud så i kan få hende at se i den virkelige verden!  

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Miss Church skriver:

Håber snart at lil'pigen kigger ud så i kan få hende at se i den virkelige verden!  

Det håber jeg også

Har jo fået lavet to hindeløsninger og hvis hun ikke er ude inden d. 25., så tager de vandet

Anmeld

23. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Nej selvfølgelig er du ikke en dårlig mor  Jeg mener dog, at man skal strække sig RIGTIG langt for sine børn, og der vil mange gange komme ting og situationer, hvor du må tilsidesætte dig selv enormt meget for barnets skyld!
Jeg vidste selv på forhånd at jeg ville have det svært med amning. Men jeg besluttede at gøre alt hvad jeg kunne for at klare det. Først skulle jeg overvinde smerterne, dernæst skulle jeg 'bare' holde ud til han var 4 måneder, 6 måneder. Og pludselig endte det med, at jeg ammede til han var næsten 11 måneder, og jeg var SÅ stolt  Og det blev faktisk helt hyggeligt efterhånden som tiden gik og jeg vænnede mig til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.