Vores Amstaff snapper af mig, og knurer/viser tænder! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

til ts 

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Hailiesmom11

Vi har selv en amstaff..

En hund må hverken knurre eller snappe efter dig eller jeres søn, og det med at du skal trøste hende når du har skældt hende ud! Amen det er da til at lukke op og skide i.. Hun tester dig fordi hun vil ligge højere i rangen derhjemme, nu der er kommet en ny ind i flokken tester hun dig..

Hunden skal ligge nederst i rang i hjemmet, begge vores hunde kender deres plads og er underkuet selvfølgelig ikke voldsomt, men de ved at vores datter ligger højere end de gør..

Hvis det var vores hunde der havde reageret sådan på en lille ny var de blevet aflivet på stedet, det er bare det man må tage med som hundeejer...

Hvis din kæreste ikke kan se at der er noget galt burde i ikke have hende og da specielt ikke en amstaff da det absolut ikke er en nem hund at have..

Anmeld

15. december 2011

frk-stoltze

Anonym skriver:

Hvis jeg kunne, ville jeg også give hende den største omgang tæsk nogensinde, Men jeg tør ikke, jeg er bange for hun bider mig, eller ser sig ond på mit barn og bliver voldsom overfor ham. 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle noget af det her, min kæreste er glad for hende, jeg er bange for hende. 

Hvor gammel er jeres hund?

Hvis du ikk kan, så synes jeg du skal snakke med din kæreste og stille ham det valg imellem jer og hunden...!

Evt. snak med en dyrelæge og rådføre dig om hvad du skal gøre

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Aller først !  STORT kram til dig, kan virkelig godt forstå at du er bekymret ! 

Jeg er meget imod at man anskaffer sig en hund man ikke kan finde ud af at opdrage, og en amstaff kræver vitterligt en del mere opdragelse og irettesættelse end en anden hund, den skal opdrages mere hård, hvis du forstår mig. Jeg er SÅ meget imod dem der anskaffer sig sådan en hund fordi de tror den kan agerer potensforlænger ! 

når det så er sagt, så kan du sagtens stille han det ultimatum der hedder dig eller hunden, for det er klart at det vil være hårdt for ham hvis hunden skal aflives, men hvis ikke han kan styre den så ender det galt.

Når han siger til dig at det er normalt den opfører sig sådan og at det er din egen skyld osv, så skal du fortælle ham at du er fulstændig ligeglad med om det er normalt eller ej, DU har et problem med at hunden gør af dig og knurrer og viser tænder, synes han selv det er sjovt at den skræmmer livet af JERES søn ?

Puha jeg var blevet SÅ gal ! han skal indse at det er hunden der har et problem og indse nederlaget, han har ikke kunnet opdrage hunden ordentligt! og ja, det er da synd at den skal aflives hvis i skal af med den, men husk på at en hund der opfører sig sådan ikke har det godt spykisk. Den er kontrollerende. En hund skal have respekt for sin ejer og det har jeres IKKE. 

Stort kram igen, håber du kan få ham til at indse at den hund ikke skal være i jeres familie. 

Tak, virkelig tak! det også sådan jeg har det! PRÆCIS sådan! Hun bør ikke gøre det, og det er slet ikke acceptabelt at hun skræmmer vores dreng og er så respektløs! 

Mange tak 

Anmeld

15. december 2011

Bassemor<3

Hailiesmom11 skriver:

Vi har selv en amstaff..

En hund må hverken knurre eller snappe efter dig eller jeres søn, og det med at du skal trøste hende når du har skældt hende ud! Amen det er da til at lukke op og skide i.. Hun tester dig fordi hun vil ligge højere i rangen derhjemme, nu der er kommet en ny ind i flokken tester hun dig..

Hunden skal ligge nederst i rang i hjemmet, begge vores hunde kender deres plads og er underkuet selvfølgelig ikke voldsomt, men de ved at vores datter ligger højere end de gør..

Hvis det var vores hunde der havde reageret sådan på en lille ny var de blevet aflivet på stedet, det er bare det man må tage med som hundeejer...

Hvis din kæreste ikke kan se at der er noget galt burde i ikke have hende og da specielt ikke en amstaff da det absolut ikke er en nem hund at have..

Anmeld

15. december 2011

Janni.

Anonym skriver:

Det er også det jeg er så bange for, at det totalt ødelægger mig! også at han ser så pænt på det, at det bare er noget hun gør! Ingen hunde burde bide ud eller knurer af deres ejer 

Jeg kan ikke give ham det valg, for da hun er amstaff må hun jo kun aflives. Og han elsker hende meget højt, så han vil nok vælge hende. Men jeg ved bare, at hvis hun nogensinde røre min søn, ender det ikke som en god afslutning. Jeg ville bare ønske at hun stoppede med det, for når hun bare er afslappet er hun jo en god nok hund. 

Hmm elsker han hunden højere end dig og jeres søn? 

Jeg forstår ikke du tør tage chancen, men sådan er vi forskellige. Jeg vil aldrig kunne tilgive mig selv hvis min søn blev skambidt. Der er jo ingen garanti for at hunden nøjes med at snappe eller et "lille" bid. 

Du må stille stolen for døren over for din kæreste og få ham til at søge noget hjælp til hunden. Noget træning eller lign., det vil måske kunne hjælpe selvom jeg næppe tror det. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

nu er jeg nok ond, so what!
men ska den hund ikke aflives??? er den ikke på listen over ulovlige hunde?
anyway, den skulle IKKE være i nærheden af mit barn. det lyder bare som et spørgsmål om tid før den bider jeres søn

Jo, men de bliver ikke aflivet. Kun hvis du sælger/giver dem videre, og man må ikke avle på dem.

Tror jeg også, men hun virker så sød når hun ikke gør alle de ting :s føler mig som en dårligt menneske at ville af med hende, men synes bare ikke jeg kan klare det her mere.

Anmeld

15. december 2011

Hailiesmom11

frk-stoltze skriver:

Ja undskyld jeg lyder lidt voldsom, men havde det været mig, så havde hunden fået et lag tæsk indtil det forstod hvem der var "førehunnen" i huset. For mig lyder det som om hun prøver at tage styrringer over dig og er enormt jaloux på jere søde baby.

Hvis du tør og kan overskue det, skal du virkelig sætte hende på plads og ikke bare med en blid hånd. Hvid du ikke er i stand til dette, vil jeg ikk mene i burde ha hunden ind imens i har et lille barn. for så kan i jo ikke være alene uden det mand/kæreste behøver være der.

Håber i finder en løsning og at der giver lidt mening hva jeg skriver

Vi har selv amstaff og ham har jeg da siddet på flere gange også mens jeg var gravid fordi han skulle vide hvor hans plads er i hjemmet..

Hvis hun er bange for hun bider så er der da kun 1 vej for hunden! Hvis man er bange for hunden kan man ikke have den sådan er det bare..

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Vi har selv en amstaff..

Så jeres hunde knurere og snapper ikke efter jer når i puffer til dem? eller skælder dem ud? 

TAK! jeg føler ingen grund til at undskylde over at hun gør de ting mod mig, men troede jeg var lidt forkert på den, for det får han mig til at føle, han siger det normalrt for racen amstaff. Men kan høre på dig, det IKKE er normalt! 

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Hvor gammel er jeres hund?

Hvis du ikk kan, så synes jeg du skal snakke med din kæreste og stille ham det valg imellem jer og hunden...!

Evt. snak med en dyrelæge og rådføre dig om hvad du skal gøre

Hun er 6 år..

Jeg er bare bange for at han vælger hende, for at være ærlig, han mener jo at jeg er led, ond imod HENDE og forkert på den.

Ja det nok en god ide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.