Vores Amstaff snapper af mig, og knurer/viser tænder! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Det er også det, og det forstår min mand ikke  han siger det er klart hun snapper når man skubber til hende! Men kender INGEN andre hunde der gør det  og hvis vores søn gjorde det og blev bidt, ville jeg seriøst gå ud af mit gode skind 

Ved ikke hvordan jeg skal håndtere det! 

Så ville jeg pakke mine ting og flytte væk NU. Mit barns heldbred kommer først. Hvis den hund bider din søn hvor meget baby tror du så I har tilbage???Gå ind og pak tøjet til din søn og dig nu og flyt ud til familie eller venner i dag. Jeg syntes det er farligt og gamle med et lille barns heldbred/liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

Hun har desværre altid været sådan.. og nu er det bare blevet værre. 

det er jo ligefrem farligt. ikke nok med at jeg havde smidt din kæreste ud - jeg havde også meldt ham til politiet. lige så snart sådan en hund bliver agressiv over for små børn skal den aflives.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Elsker han hunden højere end jer?
Vi har selv hund og min mand elsker også hende meget højt, men skete der vores søn noget pga hende, ja så ved jeg godt hvilket valg han ville tage! Så skulle hun aflives....!
Har I overvejet at tale med en hundeterapeut, som måske kan hjælpe jer?

Det føles sådan, han tager konstant hendes parti.

Og i dag ringede jeg til ham og fortalte hvad der var sket, så sagde han bare at jeg skulle lade være med at puffe til hende, og det bare noget hun gør, og jeg skulle gå ud og sige undskyld til hende. 

Jeg er så vred på ham, han forstår ikke hvor alvorligt det er!

Nej det har vi ikke snakket om, men måske det skulle tages til overvejelse, vil bare gerne have lagt hendes adfærd på hylden, især nu hvor vi har en baby i huset.. 

Anmeld

15. december 2011

frk-stoltze

Ja undskyld jeg lyder lidt voldsom, men havde det været mig, så havde hunden fået et lag tæsk indtil det forstod hvem der var "førehunnen" i huset. For mig lyder det som om hun prøver at tage styrringer over dig og er enormt jaloux på jere søde baby.

Hvis du tør og kan overskue det, skal du virkelig sætte hende på plads og ikke bare med en blid hånd. Hvid du ikke er i stand til dette, vil jeg ikk mene i burde ha hunden ind imens i har et lille barn. for så kan i jo ikke være alene uden det mand/kæreste behøver være der.

Håber i finder en løsning og at der giver lidt mening hva jeg skriver

Anmeld

15. december 2011

Sildefisk

Janni. skriver:

Det lyder måske hårdt, det jeg skriver.. Men havde det været mig, så havde kæreste fået valget: vores barn og jeg - eller hunden. 

Jeg vil ikke risikere at barnet bliver skambidt. Som du skriver, hvad når han bliver ældre.. 

Nej desværre, jeg havde givet ham valget. 

Håber i får det løst. 

til ts 

Anmeld

15. december 2011

Bassemor<3

Aller først !  STORT kram til dig, kan virkelig godt forstå at du er bekymret ! 

Jeg er meget imod at man anskaffer sig en hund man ikke kan finde ud af at opdrage, og en amstaff kræver vitterligt en del mere opdragelse og irettesættelse end en anden hund, den skal opdrages mere hård, hvis du forstår mig. Jeg er SÅ meget imod dem der anskaffer sig sådan en hund fordi de tror den kan agerer potensforlænger ! 

når det så er sagt, så kan du sagtens stille han det ultimatum der hedder dig eller hunden, for det er klart at det vil være hårdt for ham hvis hunden skal aflives, men hvis ikke han kan styre den så ender det galt.

Når han siger til dig at det er normalt den opfører sig sådan og at det er din egen skyld osv, så skal du fortælle ham at du er fulstændig ligeglad med om det er normalt eller ej, DU har et problem med at hunden gør af dig og knurrer og viser tænder, synes han selv det er sjovt at den skræmmer livet af JERES søn ?

Puha jeg var blevet SÅ gal ! han skal indse at det er hunden der har et problem og indse nederlaget, han har ikke kunnet opdrage hunden ordentligt! og ja, det er da synd at den skal aflives hvis i skal af med den, men husk på at en hund der opfører sig sådan ikke har det godt spykisk. Den er kontrollerende. En hund skal have respekt for sin ejer og det har jeres IKKE. 

Stort kram igen, håber du kan få ham til at indse at den hund ikke skal være i jeres familie. 

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

det er jo ligefrem farligt. ikke nok med at jeg havde smidt din kæreste ud - jeg havde også meldt ham til politiet. lige så snart sådan en hund bliver agressiv over for små børn skal den aflives.

Ja, men det er tricky, for når hun ikke snapper/knurer er hun jo en mega sød hund, men hun bliver bare aggressiv bare man gør det mindste og tror hun er bossen, er ligefrem blevet bange for hende nu! Og det er jo ikke hans skyld, han er jo vant til det, og når hun gør det overfor ham går han også amok på hende, men det hjælper aldrig, hun bliver ved, og jeg er bange for at en dag hun gør det overfor vores søn ...

Anmeld

15. december 2011

Bassemor<3

frk-stoltze skriver:

Ja undskyld jeg lyder lidt voldsom, men havde det været mig, så havde hunden fået et lag tæsk indtil det forstod hvem der var "førehunnen" i huset. For mig lyder det som om hun prøver at tage styrringer over dig og er enormt jaloux på jere søde baby.

Hvis du tør og kan overskue det, skal du virkelig sætte hende på plads og ikke bare med en blid hånd. Hvid du ikke er i stand til dette, vil jeg ikk mene i burde ha hunden ind imens i har et lille barn. for så kan i jo ikke være alene uden det mand/kæreste behøver være der.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

frk-stoltze skriver:

Hvis jeg kunne, ville jeg også give hende den største omgang tæsk nogensinde, Men jeg tør ikke, jeg er bange for hun bider mig, eller ser sig ond på mit barn og bliver voldsom overfor ham. 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle noget af det her, min kæreste er glad for hende, jeg er bange for hende. 

Anmeld

15. december 2011

sandorff

Anonym skriver:

Min kæreste mener det er MIG der er forkert på den, så jeg vil lige høre jeres mening piger.

Vi har en amstaff der gør konstant, bare hun høre det mindste, og hun snapper af en når man skubber hende væk.

i dag gøede hun vores baby direkte ind i hovedet, det skal lige siges at vores søn kun er nogle uger, så han fik sådan et chok at han roterede fuldstændig rundt, og var ved at falde ned af sofaen selv om han lå spændt fast på ammepuden, jeg skubbede til hende og hun bed ud efter mig. Jeg bad hende gå ned i sengen og så knurrede hun voldsomt af mig og viste mig tænder, og blev ved længe sådan! Jeg fik hende smidt ud i køkkenet og lukkede døren, imens jeg havde en MEGET ulykkelig lille dreng der var totalt i chok. 

Jeg vil ikke have hende i nærheden af vores baby, ISÆR fordi hun snapper når man skubber til hende eller bare puffer til hende! Jeg har tænkt på hvad hvis hun gør det ved vores dreng når han bliver ældre?! jeg er så vred over det!

Min kæreste mener det er min egen skyld, han mener det er normalt at hun snapper og knurer af mig. Han siger at efter jeg har skældt hende ud skal jeg trøste hende. Men jeg nægter at gøre det, jeg magter det ikke mere. Jeg mener IKKE det er normalt at en hund skal have lov at bide ud efter folk og knurer og tro hun skal bestemme! 

Vores forhold er blevet rigtig slemt pga hende, og her for tiden skændes vi tit over det. Han forstår ikke hvorfor jeg ikke vil have hende i nærheden af mit barn, og når hun gør ting er han på hendes side, og siger det er "klart" at hun gør det.

Jeg er ødelagt, bekymret og deprimeret. 

nu er jeg nok ond, so what!
men ska den hund ikke aflives??? er den ikke på listen over ulovlige hunde?
anyway, den skulle IKKE være i nærheden af mit barn. det lyder bare som et spørgsmål om tid før den bider jeres søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.