Aller først !
STORT kram til dig, kan virkelig godt forstå at du er bekymret !
Jeg er meget imod at man anskaffer sig en hund man ikke kan finde ud af at opdrage, og en amstaff kræver vitterligt en del mere opdragelse og irettesættelse end en anden hund, den skal opdrages mere hård, hvis du forstår mig. Jeg er SÅ meget imod dem der anskaffer sig sådan en hund fordi de tror den kan agerer potensforlænger !
når det så er sagt, så kan du sagtens stille han det ultimatum der hedder dig eller hunden, for det er klart at det vil være hårdt for ham hvis hunden skal aflives, men hvis ikke han kan styre den så ender det galt.
Når han siger til dig at det er normalt den opfører sig sådan og at det er din egen skyld osv, så skal du fortælle ham at du er fulstændig ligeglad med om det er normalt eller ej, DU har et problem med at hunden gør af dig og knurrer og viser tænder, synes han selv det er sjovt at den skræmmer livet af JERES søn ?
Puha jeg var blevet SÅ gal ! han skal indse at det er hunden der har et problem og indse nederlaget, han har ikke kunnet opdrage hunden ordentligt! og ja, det er da synd at den skal aflives hvis i skal af med den, men husk på at en hund der opfører sig sådan ikke har det godt spykisk. Den er kontrollerende. En hund skal have respekt for sin ejer og det har jeres IKKE.
Stort kram igen, håber du kan få ham til at indse at den hund ikke skal være i jeres familie. 
Anmeld