Karrysild - hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

K&S

LOVE IT, LOVE IT, LOVE IT.....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Pige2009

Kan ikke fordrage det

Anmeld

14. december 2011

Carina1977

Zafir skriver:

ÅH gud... Dild sild...  Jeg er totalt barnlig. I know. Noget af det eneste jeg tænker værre end sild er dild LOL...

Så det er nok ikke lige den kombi jeg skulle prøve haha...

Dild kan jeg heller ikke lide, synes det har sådan en grim bismag.....så du er ikke den eneste 

Anmeld

14. december 2011

skønneunger

yaks nej tak til karrysild herfra, kan slet ikke lide nogen sild på glas syntes simpelthen også det ser så ækelt ud når de der stykker sild ligger og svømmer rundt i deres lage

Anmeld

14. december 2011

Bassemor<3

Karry HOT ! både bogstavligt talt og som i MEGA LÆKKERT HOT ! 

Sild SÅ MEGET NOT ! på ALLE måder ! man kan ikke få sild til at smage godt 

Anmeld

14. december 2011

FrkZier

Zafir skriver:

Jeg sidder og ser det der indslag i godmorgendanmark om test af Karrysild hertil morgen.

HELT HELT ærligt. - Jeg har ALDRIG smagt karrysild. (og JA - jeg siger også til mine børn at man SKAL smage på tingene, men jeg tvinger dem ikke til karrysild hehe) Jeg har ikke LYST til at smage karrysild. Jeg syntes det ser væmmeligt ud, det lugter væmmeligt. Beskrivelsen af konsistens, smag osv. Det er lige til at få mig til at blive HELT dårlig..

De der værter i Godmorgen Danmark er jo helt oppe og ringe. De går HELT amok og siger de står og savler ned i tallerknerne og kan dårligt snakke i indslaget, fordi de skal spise de der sild der...

I DON'T get it.

Jeg kan rigtig godt lide fisk (dog ikke sushi)... Men Karrysild (og marinerede sild og alt det dersens sild på glas... Det er jo fuldstændig ... )

Er du oppe og ringe totalt ja-hat over karrysild? eller har du nej-hatten på?

http://go.tv2.dk/morgentv/id-46688376.html

jeg elsker generalt bare fisk rigtig meget, og jeg eeeeelsker sild og også karry sild (ret mærkeligt i det jeg faktisk HADER karry)

sild er godt, og næsten det eneste jeg spiser til julefrokoster :p

Anmeld

14. december 2011

Zafir

skønneunger skriver:

yaks nej tak til karrysild herfra, kan slet ikke lide nogen sild på glas syntes simpelthen også det ser så ækelt ud når de der stykker sild ligger og svømmer rundt i deres lage

Præcis hvad damen sagde... ;-)

Anmeld

14. december 2011

Isabeau

Jeg kan ikke fordrage karrysild, men elsker sild med karry  vil selv ha lov at bestemme mængden af karrysalat 

Anmeld

14. december 2011

Zafir

k skriver:

jeg elsker generalt bare fisk rigtig meget, og jeg eeeeelsker sild og også karry sild (ret mærkeligt i det jeg faktisk HADER karry)

sild er godt, og næsten det eneste jeg spiser til julefrokoster :p

Ai det var da i grunden sjovt Spiser du slet ikke karry, når det ikke er sammen med Sild?

Anmeld

14. december 2011

FrkZier

Zafir skriver:

Ai det var da i grunden sjovt Spiser du slet ikke karry, når det ikke er sammen med Sild?

ja har også altid undret mig over det. fordi hvis det ikke er med sild for jeg det virkelig fysisk dårligt over karry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.