Karrysild - hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Emily2012<3

Nu når jeg er gravid har jeg kunnet spise det til morgenmad..

Jeg elsker karrysild og har elsket det så  længe jeg kan huske.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Zafir

k skriver:

ja har også altid undret mig over det. fordi hvis det ikke er med sild for jeg det virkelig fysisk dårligt over karry

Jeg kan rigtig godt lide karry. Ikke i alting, men ville nødig undvære boller i karry engang imellem

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Emily-2012 skriver:

Nu når jeg er gravid har jeg kunnet spise det til morgenmad..

Jeg elsker karrysild og har elsket det så  længe jeg kan huske.. 

Hehe. Ja - det kunne de sørmer også i fjernsynet!! Og hende der er gravid var ikke engang på arbejdet!

Anmeld

14. december 2011

FrkT

Har stemt at det kan spises men vil hellere have noget andet. Og med andet mener jeg såmænd bare neutralmarinerede sild med masser af karrysalat på.... synes det er lækrest sådan frem for karrysild... 

Anmeld

14. december 2011

.....

Jeg kan egentlig godt lide det, og mig som ellers ikke er til fisk . Som barn spiste jeg det MEGET på mit rugbrød..men nu har jeg ikke smagt det i 100 år selvom det egentlig er en skam

Anmeld

14. december 2011

FrkZier

Zafir skriver:

Jeg kan rigtig godt lide karry. Ikke i alting, men ville nødig undvære boller i karry engang imellem

da jeg var barn blev jeg altid virkelig sur på mine forældre hvis de bare så meget som overvejede at vi skulle have boller i karry, fordi kan bare sletslet ikke lide det :p - så efter jeg flyttede har de spist det rigtig meget haha

Anmeld

14. december 2011

Emily2012<3

Zafir skriver:

Hehe. Ja - det kunne de sørmer også i fjernsynet!! Og hende der er gravid var ikke engang på arbejdet!

Hehe sjovt. Jeg nåede kun lige at se at man skulle købe det i netto.

MEN nu har vi altså købt det i lidl.. 

Anmeld

14. december 2011

Zafir

k skriver:

da jeg var barn blev jeg altid virkelig sur på mine forældre hvis de bare så meget som overvejede at vi skulle have boller i karry, fordi kan bare sletslet ikke lide det :p - så efter jeg flyttede har de spist det rigtig meget haha

Boller i Karry var det første 'snaskede' Idun kunne spise Og hun har altid elsket det. Så vi prøver at 'holde det nede', for hvis man spørger om hvad vi skal spise, så siger hun: Risengrød eller boller i karry og jeg kan godt lide det, men ikke engang om ugen hehe.

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Emily-2012 skriver:

Hehe sjovt. Jeg nåede kun lige at se at man skulle købe det i netto.

MEN nu har vi altså købt det i lidl.. 

Ja - det var da også lidt overraskende Men viser at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen. 21 kr i netto for et glas, det er sku OK hvis man er til den slags

Anmeld

14. december 2011

FrkZier

Zafir skriver:

Boller i Karry var det første 'snaskede' Idun kunne spise Og hun har altid elsket det. Så vi prøver at 'holde det nede', for hvis man spørger om hvad vi skal spise, så siger hun: Risengrød eller boller i karry og jeg kan godt lide det, men ikke engang om ugen hehe.

hehe ja selvom det en ret man godt kan lide, kan det også godt blive lidt for meget i længden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.