Karrysild - hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Karrysild - HOT eller NOT?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.116 visninger
87 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Zafir

Jeg sidder og ser det der indslag i godmorgendanmark om test af Karrysild hertil morgen.

HELT HELT ærligt. - Jeg har ALDRIG smagt karrysild. (og JA - jeg siger også til mine børn at man SKAL smage på tingene, men jeg tvinger dem ikke til karrysild hehe) Jeg har ikke LYST til at smage karrysild. Jeg syntes det ser væmmeligt ud, det lugter væmmeligt. Beskrivelsen af konsistens, smag osv. Det er lige til at få mig til at blive HELT dårlig..

De der værter i Godmorgen Danmark er jo helt oppe og ringe. De går HELT amok og siger de står og savler ned i tallerknerne og kan dårligt snakke i indslaget, fordi de skal spise de der sild der...

I DON'T get it.

Jeg kan rigtig godt lide fisk (dog ikke sushi)... Men Karrysild (og marinerede sild og alt det dersens sild på glas... Det er jo fuldstændig ... )

Er du oppe og ringe totalt ja-hat over karrysild? eller har du nej-hatten på?

http://go.tv2.dk/morgentv/id-46688376.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Isabella_mor

Zafir skriver:

Jeg sidder og ser det der indslag i godmorgendanmark om test af Karrysild hertil morgen.

HELT HELT ærligt. - Jeg har ALDRIG smagt karrysild. (og JA - jeg siger også til mine børn at man SKAL smage på tingene, men jeg tvinger dem ikke til karrysild hehe) Jeg har ikke LYST til at smage karrysild. Jeg syntes det ser væmmeligt ud, det lugter væmmeligt. Beskrivelsen af konsistens, smag osv. Det er lige til at få mig til at blive HELT dårlig..

De der værter i Godmorgen Danmark er jo helt oppe og ringe. De går HELT amok og siger de står og savler ned i tallerknerne og kan dårligt snakke i indslaget, fordi de skal spise de der sild der...

I DON'T get it.

Jeg kan rigtig godt lide fisk (dog ikke sushi)... Men Karrysild (og marinerede sild og alt det dersens sild på glas... Det er jo fuldstændig ... )

jeg stemte at det kan spises, men jeg ville hellere have noget andet.. 

Anmeld

14. december 2011

Caroline86

jeg har stemt totalt hot overdrivelse fremmer forståelse

Jeg kan rigtigt godt lide karrysild, men er egentlig ikke så vildt med alm. marinerede sild... skal nok spise dem når de er der, men eftersom jeg ELSKER karry, hjælper det jo for mig når der pludselig er sådan et "twist"

Vi laver selv verdens bedste marinerede sild med bittesmå stykker gulerod og rødløg i... det smager SÅÅÅÅÅ godt med kartofler, smør og rygbrød til! MÅÅÅMS...

Og nu blev jeg mega sulten

Anmeld

14. december 2011

twinny

Jeg elsker Karrysild..¨min mor er fra bornholm, så hun holdte altid bornholmer frokost d 1 lørdag i måneden og der var altid masser fra sild af forskellige slags... Så det falder rimelig naturligt...

Anmeld

14. december 2011

Nemesis

har også stemt totalt hot :-) vi spiser faktisk meget karrysild, det smager SÅÅÅ godt. Marienerede kryddersild (de røde) elsker jeg også, men det allerbedste er min mormors dildsild i creme fraiche, mayonaise, hakkede drueagurker og dild..SÅÅÅÅ lækkert.

De hvide sild er jeg ikke så meget til, men kan sagtens spise dem.

:-) Sisse

Anmeld

14. december 2011

HeidiØ

Jeg eeeeelsker karrysild! Men vil hellere selv dosere mængden af karry og foretrækker alm. sild med karrysalat.. og så kan man også spise en sild uden karry med rå løg i stedet.. mums!

Anmeld

14. december 2011

HeidiØ

twinny skriver:

Jeg elsker Karrysild..¨min mor er fra bornholm, så hun holdte altid bornholmer frokost d 1 lørdag i måneden og der var altid masser fra sild af forskellige slags... Så det falder rimelig naturligt...

uhm saltstegte sild fra Bornholm!!!

Anmeld

14. december 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

I DON'T get it.

Hot - Hot - Hot! 

Jeg EEEELSKER karrysild

Og vil ti gange hellere have det end noget andet på julefrokostbordet, søndagsbordet og hverdagsbordet end noget andet.
Det eneste der i grunden kan konkurrere med karrysilden er et stykke med fiskefilet og rejer..eller rettere rejer uanset hvad

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2011

Zafir

Haha...

det ser sørmer ud til atjeg er i undertal med at sige ad bad

Anmeld

14. december 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Hot - Hot - Hot! 

Jeg EEEELSKER karrysild

Og vil ti gange hellere have det end noget andet på julefrokostbordet, søndagsbordet og hverdagsbordet end noget andet.
Det eneste der i grunden kan konkurrere med karrysilden er et stykke med fiskefilet og rejer..eller rettere rejer uanset hvad

Kærligst
Sussie

Rejer!!! fiskefilet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.