Karrysild - hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Clisolka

Zafir skriver:

Haha...

det ser sørmer ud til atjeg er i undertal med at sige ad bad

Nej nej, jeg har lige stemt NOT  Jeg kan godt lide fisk, men sild? Noooo adr badr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Miss Church

Ellllsker karrysild! Glæder mig altid til julefrokosterne går i gang, så jeg kan få karrysild. Mmmm 

Anmeld

14. december 2011

Sim

Jeg har stemt totalt hot

Er ret vild med sildebordet til en julefrokost om det så er hvor man selv putter karrysalat på marinede sild eller bare snupper dem med karry!

Yum Yum fra mig!

Anmeld

15. december 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Karry BANANER?! Med sovs på eller hvad?!...
Det lyder fanmer klamt!!!

det er vidst bananer, eller det ER det, skiveskårede bananer, med VIDST nok karrydressing :S

Anmeld

15. december 2011

Dorthe77

Hihi, jeg så godt indslaget om karrysild og må indrømme, at jeg straks sendte kæresten i netto efter 2 glas af de 6 stjernede.
Jeg æææælsker karrysild eller marinerede sild. Og har altid gjort det. Min morfar sagde altid, at jeg ville blive gift med den sildefisker, for kan sagtens spise sildemadder morgen, middag og aften. Ikke sjældent at der røg en sildemad ned til morgenmad i stedet for yoghurt eller havregryn, når jeg var på ferie hos min mormor og morfar som barn.
Også under graviditeten har jeg haft et mindre sildeflip, hvor jeg kl 5 om morgenen bare måtte have en mad med karrysild. Det syge i det var, at jeg helst skulle have iskold cocio til, hihi.

Det var så min lille sildeanekdote :-)

Anmeld

15. december 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

det er vidst bananer, eller det ER det, skiveskårede bananer, med VIDST nok karrydressing

Det lyder godtnok... Ikke som noget Hej lige havde tænkt mig at sætte tænderne i da... Gys...

Anmeld

15. december 2011

Zafir

Dorthe77 skriver:

Hihi, jeg så godt indslaget om karrysild og må indrømme, at jeg straks sendte kæresten i netto efter 2 glas af de 6 stjernede.
Jeg æææælsker karrysild eller marinerede sild. Og har altid gjort det. Min morfar sagde altid, at jeg ville blive gift med den sildefisker, for kan sagtens spise sildemadder morgen, middag og aften. Ikke sjældent at der røg en sildemad ned til morgenmad i stedet for yoghurt eller havregryn, når jeg var på ferie hos min mormor og morfar som barn.
Også under graviditeten har jeg haft et mindre sildeflip, hvor jeg kl 5 om morgenen bare måtte have en mad med karrysild. Det syge i det var, at jeg helst skulle have iskold cocio til, hihi.

Det var så min lille sildeanekdote :-)

Tak skal du have for en craving... Haha...

Anmeld

15. december 2011

M&M's Mor

Er slet ikke til sild overhovedet af hverken den ene eller den anden slags...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.