Må jeg se dit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

SussieThyssen

M (: skriver:

"Jeg vil blæde moden i øret"? Hvad i alverden betyder det? 

Hmm..der skulle stå "blæse moden i øret"..du ved, sagt mindre pænt..."stikke moden skråt op" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Hmm..der skulle stå "blæse moden i øret"..du ved, sagt mindre pænt..."stikke moden skråt op" 

Haha, æææælsker, at du er så ligefrem (på den pæne måde!)

Anmeld

13. december 2011

Valle81

Ej, hvor er det bare flot!! Virkelig hyggeligt, og skøn tradition, at ungerne må hjælpe med at pynte..

Tak:0)

Jamen det må de:0)

Jeg finder det der skal på træet og så render de i pendulfart og pynter:0) Når de så sover sødt så kan det være at jeg lige omrokerer lidt:0) De har det med at hæge alt pynten et sted:0)

Elsker det:0)

Da min søster og jeg var børn fik vi altid lov at pynte træet:0) Det var magisk. Hygge med stearinlys, julemusik og juleslik og så pynte træet, de få dage til juleaften var et glædes mareridt:0)

Du får lige et lille billede mere:0)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2011

SussieThyssen

Haha, æææælsker, at du er så ligefrem (på den pæne måde!)

Man kan sagtens kalde en skov for en skovl, bare man sørger for, at den er forgyldt og har en pæn lille sløjfe på

Og tak for rosen

Anmeld

13. december 2011

M (:

Valle81 skriver:

Tak:0)

Jamen det må de:0)

Jeg finder det der skal på træet og så render de i pendulfart og pynter:0) Når de så sover sødt så kan det være at jeg lige omrokerer lidt:0) De har det med at hæge alt pynten et sted:0)

Elsker det:0)

Da min søster og jeg var børn fik vi altid lov at pynte træet:0) Det var magisk. Hygge med stearinlys, julemusik og juleslik og så pynte træet, de få dage til juleaften var et glædes mareridt:0)

Du får lige et lille billede mere:0)

Ej, det er altså bare fantastisk! Indbegrebet af julehygge.. Fik lige et helt jule-sug i maven af billedet af dine skønne piger.. Det er jo SÅ tydeligt, at de hygger sig helt vildt!

Anmeld

13. december 2011

M (:

SussieThyssen skriver:

Man kan sagtens kalde en skov for en skovl, bare man sørger for, at den er forgyldt og har en pæn lille sløjfe på

Anmeld

13. december 2011

Valle81

Ej, det er altså bare fantastisk! Indbegrebet af julehygge.. Fik lige et helt jule-sug i maven af billedet af dine skønne piger.. Det er jo SÅ tydeligt, at de hygger sig helt vildt!

Tusind tak:0)

Den store pige er nu min søster, og hende i sølvkjolen min datter og så det halve af min bonus søn:0) thi hi:0) og så har jeg to drenge mere, en på snart 21 mdr og en på snart 9 mdr:0)

Anmeld

13. december 2011

M (:

Valle81 skriver:

Tusind tak:0)

Den store pige er nu min søster, og hende i sølvkjolen min datter og så det halve af min bonus søn:0) thi hi:0) og så har jeg to drenge mere, en på snart 21 mdr og en på snart 9 mdr:0)

Åh, det havde jeg ikke lige set..

Anmeld

13. december 2011

LauraLW

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Det her er fra sidste år, men det ser næsten ens ud hvert år :-)

Anmeld

13. december 2011

Kvist

Må jeg se dit 

Står og skal pynte juletræ i dag, og kunne da godt tænke mig at se, hvordan man gør det i andre hjem..

Så smid endelig billeder op af alle de fine juletræer I har stående rundt om i stuerne! 

Synes da lige jeg ville være med i denne super hyggelige tråd.. Vi har kun holdt jul i vores hus en gang, det første år vi boede her, og da vi ingen børn havde har vi ikke haft træ de 3 andre år.. Men i år hvor Albert er kommet til skal vi selvfølgelig have et træ, og jeg glæder mig helt vildt..

Her er lige et billede fra 2007, af vores fine juletræ.. Og så har jeg lige smidt et billede ind af et juletræstæppe jeg selv har broderet, og som ligger klar til at komme i brug..

Træet til i år er ikke hente endnu, sker nok snart, men vi plejer også først at pynte det lillejuleaften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.