Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Savannah

Jeg har ikke læst de andre svar, så jeg beklager hvis jeg gentager nogen

Først og fremmest ville jeg ringe til min lokale ungdomsskole fordi;
Jeg tog "babysitter-kørekort" i Ungdomsskolen for læænge siden. Det var et kursus der indeholdte alt lige fra at varme vælling, skifte ble og hvordan man bør agere i forskellige situationer. Kurset indeholdt også førstehjælps- og brandkursus. Vi  var RIGTIG godt rustede til at tage os af små poder da vi var færdige!

Forældre ringede til ungdomsskolen og på den måde fik vi et job eller to.
Det ville klart være min første prioritet. Og det skulle også gerne kunne løse et akut problem. 
Ellers ville jeg sætte opslag op i diverse supermarkeder om at du søger en barnepige og hvilke kvalifikationer hun/han skal have.

Mvh Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

SussieThyssen

1012lmp skriver:

Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

Jeg har altid gjort det, at jeg har hængt en seddel op i fx Brugsen eller hos købmanden, eller sat en annonce i avisen, hvor jeg har søgt en ung pige, som ville være babysitter..og det har bare fungeret super.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. december 2011

dorthemus

Sally-Slingshot skriver:

Jeg tog "babysitter-kørekort" i Ungdomsskolen for læænge siden. Det var et kursus der indeholdte alt lige fra at varme vælling, skifte ble og hvordan man bør agere i forskellige situationer. Kurset indeholdt også førstehjælps- og brandkursus. Vi  var RIGTIG godt rustede til at tage os af små poder da vi var færdige!

Det ville klart være min første prioritet. Og det skulle også gerne kunne løse et akut problem. 
Ellers ville jeg sætte opslag op i diverse supermarkeder om at du søger en barnepige og hvilke kvalifikationer hun/han skal have.

Mvh Caroline

Må jeg spørge hvad I tog for sådan en tjans? Jeg har nemlig en barnepige men hun et ret dyr så det med ungdomsskolen vil jeg da prøve

Anmeld

10. december 2011

Becks

dorthemus skriver:

Må jeg spørge hvad I tog for sådan en tjans? Jeg har nemlig en barnepige men hun et ret dyr så det med ungdomsskolen vil jeg da prøve

Jeg mener vi fik 75 i timen dengang.. Det var vidst tilbage i 1998-1999 mener jeg..

Anmeld

10. december 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Jeg mener vi fik 75 i timen dengang.. Det var vidst tilbage i 1998-1999 mener jeg..

Hmm det er næsten lige så meget som jeg giver nu Tak for svar

Anmeld

10. december 2011

Savannah

dorthemus skriver:

Ååh, jeg tror det var omkring 50 kr i timen.
Jeg synes 50 kr er en okay pris for et vågent barn der ikke sover lur - Men jeg mener helt klart at et sovende barn giver betydeligt mindre.

Hvor meget får din barnepige i timen, hvis jeg må spørge?

Anmeld

10. december 2011

Savannah

Tutter skriver:

Det var da en klækkelig sum! Jeg fik 50.. Eller, det vil sige - Det burde jeg have fået. Samtlige forældre udnyttede at jeg ikke turde sige fra og stå ved hvad jeg skulle have. Har engang fået 150 kr for 7 timers pasning, uden lur 

Ved ikke hvor det kom fra, ville bar lige dele

Anmeld

10. december 2011

1012lmp

Sally-Slingshot skriver:

Mvh Caroline

Tusinde tak for tippet det vil jeg da helt sikkert prøve at gøre

Anmeld

10. december 2011

1012lmp

stumpen-89 skriver:

Hvor på Fyn bor du?

Jeg bor i Aarup... Hvis du ved hvor det ligger... mellem Middelfart og Odense

Anmeld

10. december 2011

Becks

Sally-Slingshot skriver:

Det var da en klækkelig sum! Jeg fik 50.. Eller, det vil sige - Det burde jeg have fået. Samtlige forældre udnyttede at jeg ikke turde sige fra og stå ved hvad jeg skulle have. Har engang fået 150 kr for 7 timers pasning, uden lur 

Ved ikke hvor det kom fra, ville bar lige dele

Wow det var ikke meget for 7 timer

Det var en god løn vi fik som 15 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.