Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Becks

dorthemus skriver:

Hmm det er næsten lige så meget som jeg giver nu Tak for svar

Hmm ææv... Men prøv og ring til dem, projektet var lige startet op dengang, så aner ikke hvad de giver nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Savannah

Tutter skriver:

Wow det var ikke meget for 7 timer

Det var en god løn vi fik som 15 årig

Neej, jeg følte mig også lidt snydt! Passede heller ikke deres børn igen

Ja bestemt, så var der råd til nogle af de ting en 15 årig bare MÅ eje..

Anmeld

10. december 2011

Savannah

1012lmp skriver:

Tusinde tak for tippet det vil jeg da helt sikkert prøve at gøre

Det var så lidt - Jeg ville som forældre ihvertfald være rigtig glad for at barnepigen kunne håndtere en kritisk situation.. Så kan man nok nyde de børnefri aftener lidt mere, kunne jeg forestille mig

Anmeld

10. december 2011

dorthemus

Sally-Slingshot skriver:

Ååh, jeg tror det var omkring 50 kr i timen.
Jeg synes 50 kr er en okay pris for et vågent barn der ikke sover lur - Men jeg mener helt klart at et sovende barn giver betydeligt mindre.

Hvor meget får din barnepige i timen, hvis jeg må spørge?

50 kr i timen er klart bedre for mig. Hun for 85 kr og det har jeg faktisk ikke råd til

Anmeld

10. december 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Hmm ææv... Men prøv og ring til dem, projektet var lige startet op dengang, så aner ikke hvad de giver nu

Min barnepige får 85 kr....sort dvs at jeg skal tjene det dobbelte. Hvis hun sku betale skat så ville hun få omkring 150 kr i timen...det et er mere end jeg får som uddannet pædagog med erfaring i over 10 år

Anmeld

10. december 2011

1012lmp

Sally-Slingshot skriver:

Det var så lidt - Jeg ville som forældre ihvertfald være rigtig glad for at barnepigen kunne håndtere en kritisk situation.. Så kan man nok nyde de børnefri aftener lidt mere, kunne jeg forestille mig

Ja helt sikkert ved dog ikke om de ungdomsskoler herude på landet har dem men ellers kan jeg sikkert finde en søg ansværsfuld pige der i hvert fald.

Anmeld

10. december 2011

Becks

dorthemus skriver:

Min barnepige får 85 kr....sort dvs at jeg skal tjene det dobbelte. Hvis hun sku betale skat så ville hun få omkring 150 kr i timen...det et er mere end jeg får som uddannet pædagog med erfaring i over 10 år

Wow!

Ja så bliver det sgu en dyr fornøjelse..

Håber du finder én der er billig, og som har været igennem det kursus.. Man lærte virkelig meget, og kan kun forestille mig de lære mere den dag idag..

Anmeld

10. december 2011

Savannah

1012lmp skriver:

Ja helt sikkert ved dog ikke om de ungdomsskoler herude på landet har dem men ellers kan jeg sikkert finde en søg ansværsfuld pige der i hvert fald.

Jeg kommer selv fra en bette by, der havde vi det jo som bekendt. Så der skulle være håb

Anmeld

10. december 2011

Savannah

dorthemus skriver:

50 kr i timen er klart bedre for mig. Hun for 85 kr og det har jeg faktisk ikke råd til

Puha, nej det kan jeg dælme godt forstå du ikke har! Det synes jeg virkelig er overpris - Endda også hvis der er to børn, synes jeg.
Prøv ungdomsskolen  Eller fortæl hende, at hun kan få xx kr - Det skal jo både være rimeligt for hende men også for dig!

Anmeld

10. december 2011

dorthemus

Sally-Slingshot skriver:

Puha, nej det kan jeg dælme godt forstå du ikke har! Det synes jeg virkelig er overpris - Endda også hvis der er to børn, synes jeg.
Prøv ungdomsskolen  Eller fortæl hende, at hun kan få xx kr - Det skal jo både være rimeligt for hende men også for dig!

Nu er der kun en....men ja det er mange penge fordi det jo er sort Prøver ungdomdsskolen tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.