1012lmp skriver:
Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?
Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.
Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?
Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...
Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne
Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe
Jeg ville nok have været noget tidligere ude med at finde en barnepige hvis jeg var dig...
Men vile ikke være ret tryg ved at lade en eller anden passe vores søn, hvis hun ikke havde passet ham før, så jeg ser ikke rigtig nogen anden udvej for dig end at melde fra til julefrokosten hvis ikke din mor kan tage børnene..
Ved godt det er surt at blive nød til at melde fra, men du har jo omvendt vidst i lang tid at du skulle afsted, så skulle du jo nok som sagt have været lidt tidligere ude, og finde en som både børnene kunne lære at kende, og hun kunne se børnene an inden..
Men det er jo bare min mening, håber ikke du bliver stødt over den, men håber du finder en løsning
Anmeld