Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.041 visninger
61 svar
0 synes godt om
9. december 2011

1012lmp

Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

bobbles

1012lmp skriver:

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

ja det ved jeg faktisk ikke lige sådan..  hvis man ikke har et stort netværk så kan det jo godt blíve svært

Anmeld

9. december 2011

An&Jo

ville ønske jeg kunne fortælle dig det, men ved det faktisk ikke..

Sidder selv nogen gange i situationer hvor jeg vile ønske jeg havde en ung pige som kunne passe ham fra tid til anden..

Men sæt en seddel op i et supermarked eller lignende, tror det er mit bedste bud..

Anmeld

9. december 2011

Frk.Skruk

1012lmp skriver:

Hvis du ikke boede på Fyn, så var jeg gerne kommet og havde hjulpet dig

Men der er dog en anelse for langt.. Desværre..

Jeg håber du finder en barnepige, så du kan holde din julefrokost

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Har også overvejet det med en seddel.... Problemet er bare at den by vi bor i ikke er specielt stor...

Det er jo slet heller ikke fast jeg har behov for det.. men en sjældent gang i mellem max 1 gang om mdr....!

Ville bare ønske jeg kendte en som ville tjene lidt ekstra og kigge efter dem de par timer!

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Frk.Skruk skriver:

Hvis du ikke boede på Fyn, så var jeg gerne kommet og havde hjulpet dig

Men der er dog en anelse for langt.. Desværre..

Jeg håber du finder en barnepige, så du kan holde din julefrokost

Årh tak hvor er du sød  Og tak håber inderligt jeg kan finde en... og ikke nok med det er julefrokost så er det også min fødselsdag ville synes det var SÅ nederen at sidde hjemme på sin fødselsdag når den endelig falder en lørdag.... også tilmed helt alene fordi deres far ikke vil se dem

Anmeld

9. december 2011

Alexander071106sMor

1012lmp skriver:

Jeg ville nok have været noget tidligere ude med at finde en barnepige hvis jeg var dig...

Men vile ikke være ret tryg ved at lade en eller anden passe vores søn, hvis hun ikke havde passet ham før, så jeg ser ikke rigtig nogen anden udvej for dig end at melde fra til julefrokosten hvis ikke din mor kan tage børnene..

Ved godt det er surt at blive nød til at melde fra, men du har jo omvendt vidst i lang tid at du skulle afsted, så skulle du jo nok som sagt have været lidt tidligere ude, og finde en som både børnene kunne lære at kende, og hun kunne se børnene an inden..

Men det er jo bare min mening, håber ikke du bliver stødt over den, men håber du finder en løsning

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

ttcaroe@gmail.com skriver:

Jeg ville nok have været noget tidligere ude med at finde en barnepige hvis jeg var dig...

Men vile ikke være ret tryg ved at lade en eller anden passe vores søn, hvis hun ikke havde passet ham før, så jeg ser ikke rigtig nogen anden udvej for dig end at melde fra til julefrokosten hvis ikke din mor kan tage børnene..

Ved godt det er surt at blive nød til at melde fra, men du har jo omvendt vidst i lang tid at du skulle afsted, så skulle du jo nok som sagt have været lidt tidligere ude, og finde en som både børnene kunne lære at kende, og hun kunne se børnene an inden..

Men det er jo bare min mening, håber ikke du bliver stødt over den, men håber du finder en løsning

Nu har jeg jo ikke vidst længe at børnenes far pludselig ikke gad se dem vel???

Desuden har jeg siden han bestemte det forsøgt at få nogen af dem jeg kender til at passe dem, men har til morgen lige fået svar fra den sidst mulige at hun ikke kunne!

Og det er ikke ret langt væk og i og med jeg ikke drikker er det ikke værre end jeg kan køre hjem hvis der bliver problemer..

Og de går i seng senest kl21 og jeg kører først 18.30 så det er kun et par timer de skal "passes" sådan rigtigt resten af tiden sover de jo bare og barnepigen skal bare være her!

Anmeld

9. december 2011

S.Maria

Har lige kigget på en hjemmeside der hedder: byensbedstebabysitter.dk og der kan man søge efter babysittere ud efter ens postnummer, måske det var noget 

Anmeld

9. december 2011

Alexander071106sMor

Undskyld hvis jeg fornærmede dig, kunne ikke læse ud fra dit indlæg at det først var for nylig han ikke ville se dem..

Kan godt forstå din fustration, og håber også du finder en løsning, for det vil da være rart at komme lidt ud, det har alle jo brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.