Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Haha, kan forstå at du har fundet en barnepige nu 

Og lidt sjovt at min kollega rent faktisk viste sig at være din nabo... Nåja, nu er det jo også en lille by, men alligevel.... 

Ej det var altså MEGA sjovt min denstore dreng leger med hendes pige HVER DAG... de er uadskillelige... det var sq MEGA sjovt... synes det var RET pinligt da hun bankede på døren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ej det var altså MEGA sjovt min denstore dreng leger med hendes pige HVER DAG... de er uadskillelige... det var sq MEGA sjovt... synes det var RET pinligt da hun bankede på døren!

Jeg havde ikke engang sagt hvem du var - hun må åbenbart selv have gættet det - skrev bare at du var fra Aarup og havde 2 drenge på 4 og 6 år 

Nå, men du må da endelig hilse hende - jeg går jo bare herhjemme på barsel så jeg ser jo ikke mine kære kollegaer for tiden 

Men dejligt at I fandt ud af noget så du kan komme afsted i morgen 

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Jeg havde ikke engang sagt hvem du var - hun må åbenbart selv have gættet det - skrev bare at du var fra Aarup og havde 2 drenge på 4 og 6 år 

Nå, men du må da endelig hilse hende - jeg går jo bare herhjemme på barsel så jeg ser jo ikke mine kære kollegaer for tiden 

Men dejligt at I fandt ud af noget så du kan komme afsted i morgen 

Ja de mennesker der er de MEST fantastiske i verden...!

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ja de mennesker der er de MEST fantastiske i verden...!

Dejligt 

Hun skrev også til mig at du var så sød at hun bare ikke kunne lade være med at hjælpe 

Men ja, hun er et meget varmt menneske - der aldrig er bleg for at sige sin mening samtidig 

Anmeld

9. december 2011

Mor-til-asta-09

1012lmp skriver:

Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

Kan desværre ikke hjælpe dig med at passe sine unger.. Men den måde vi fandt en barnepige var ved at forhøre os på mandens arbejde, om der var nogle der havde nogle teenagebørn der var gode til børn.. Og det var der tilfældigvis Så nu har Asta 2 barnepige.. et søskendepar på 18 og 21.. så det er dem der bliver skrevet til når vi skal noget, og familien ikke kan passe hende

Så evt på dit arbejde?

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Dejligt 

Hun skrev også til mig at du var så sød at hun bare ikke kunne lade være med at hjælpe 

Men ja, hun er et meget varmt menneske - der aldrig er bleg for at sige sin mening samtidig 

Ej men de er så fantastiske... føler bare lidt de har sagt ja fordi de har ondt af mig... og sådan skal det jo ikke være...! Men er bare super glad for de vil hjælpe!

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

1012lmp skriver:

Ej men de er så fantastiske... føler bare lidt de har sagt ja fordi de har ondt af mig... og sådan skal det jo ikke være...! Men er bare super glad for de vil hjælpe!

Var det ikke her til aften du skulle til julefrokost??

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig med at passe sine unger.. Men den måde vi fandt en barnepige var ved at forhøre os på mandens arbejde, om der var nogle der havde nogle teenagebørn der var gode til børn.. Og det var der tilfældigvis Så nu har Asta 2 barnepige.. et søskendepar på 18 og 21.. så det er dem der bliver skrevet til når vi skal noget, og familien ikke kan passe hende

Så evt på dit arbejde?

Har faktisk forhørt mig på skolen (studere til sygepl) Så der burde jo være masser og de ville faktisk også gerne hjælpe men de skulle bare alle sammen et eller andet...!

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Honey<3 skriver:

Var det ikke her til aften du skulle til julefrokost??

Først i morgen

Anmeld

9. december 2011

stumpen-89

Hvor på Fyn bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.