Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

IngenKoPåIsen

Jeg ville også have svaret at du nok skulle have været tidligere ude- men jeg læste dit svar til en anden- og det kan jeg godt se er en sur situation for dig Så jeg vil sige det godt kan gå an at finde en uekndt, alt efter hvor gamle børnene er? Og man kan også sige at de måske ikke lige kender barnepigen- men de har jo hinanden! Ved ikke om jeg ville kunne det- men jeg ville ikke dømme dig hvis du gjorde!

Har din mor ikke nogle veninder med store pigebørn?
Børnenes farmor?
En af dine veninder? - Eller venner? (Her mener jeg en drengeven)

Det er umiddelbart lige det jeg tænker- håber du finder en løsning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

Du bor ikke engang særlig langt fra mig kan jeg se... Men da jeg jo reelt set kan føde når som helst, så tør jeg ikke rigtig påtage mig babysitter-opgaven, men jeg håber da du finder én - kan godt se at det kan være svært med så kort varsel 

Har du prøvet at forhøre dig blandt naboer? Evt. naboer med teenagepiger?

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

ttcaroe@gmail.com skriver:

Undskyld hvis jeg fornærmede dig, kunne ikke læse ud fra dit indlæg at det først var for nylig han ikke ville se dem..

Kan godt forstå din fustration, og håber også du finder en løsning, for det vil da være rart at komme lidt ud, det har alle jo brug for

Det gjorde du skal heller ikke.. du fik det bare til at lyde som om jeg ikke havde prøvet.

Er bare kort fra hovedet pt.. er MEGA fustreret over det hele.. Over ikke at kunne få luft, over at man kan vælge sine børn fra på den måde osv...

mig der undskylder

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Malunsesmutti skriver:

Jeg ville også have svaret at du nok skulle have været tidligere ude- men jeg læste dit svar til en anden- og det kan jeg godt se er en sur situation for dig Så jeg vil sige det godt kan gå an at finde en uekndt, alt efter hvor gamle børnene er? Og man kan også sige at de måske ikke lige kender barnepigen- men de har jo hinanden! Ved ikke om jeg ville kunne det- men jeg ville ikke dømme dig hvis du gjorde!

Har din mor ikke nogle veninder med store pigebørn?
Børnenes farmor?
En af dine veninder? - Eller venner? (Her mener jeg en drengeven)

Det er umiddelbart lige det jeg tænker- håber du finder en løsning  

Tak for dit svar

Min mor har ikke som sådan en masse veninder... og min mor fik mig tidligt så hendes veninders børn er ikke så forfærdelig gamle selv

Som skrevet har jeg prøvet alle venner og veninder som jeg kender og stoler på.... Og vil heller ikke presse børnene ned over hovedet på nogen hvis du forstår! Så vil ikke spørge hvem som helst.

Børnenes farmor støtter min x... Og så længe han ikke ønsker at se dem... så nej  tak!

men tak for dit svar

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Du bor ikke engang særlig langt fra mig kan jeg se... Men da jeg jo reelt set kan føde når som helst, så tør jeg ikke rigtig påtage mig babysitter-opgaven, men jeg håber da du finder én - kan godt se at det kan være svært med så kort varsel 

Har du prøvet at forhøre dig blandt naboer? Evt. naboer med teenagepiger?

Skal faktisk være ærlig at jeg har spurgt over min status på facebook om nogen kunne tænke sig at låne dem et par timer, og er også venner med Naboen så går ud fra de havde skrevet hvis de synes det var en god ide!

Som jeg skrev tidligere vil jeg helle ikke trænge mig på hvis du forstår..! Vil ikke være påtrængende eller lign

Anmeld

9. december 2011

Phoenix

1012lmp skriver:

Ja hvad gør i når i skal ud og barnet/børnene skal passes?

Sidder nemlig i en rigtig pine, drengene ser pt ikke deres far så har dem 24/7, har dog en julefrokost i morgen som blev planlagt da han stadig så dem og har glæder mig super meget til det og vil rigtig gerne afsted.

Så kommer problemet bare at jeg ikke har nogen til at passe børnene så vil gerne have en barnepige men hvor finder man sådan en?

Har ikke nogen til at tage dem, har kun min mor og nogle enkelte veninder og der har jeg forhørt mig...

Så hvor finder man en barnepige henne? Eller hvis der er nogle herinde der kunne tænke sig tjansen så er i også velkomne  Det kunne jo give lidt ekstra penge her op til jul eller noget... hehe

I min drengs vuggestue er der flere af de unge piger ( pædagogmedhjælperene ) der også gerne udbyder deres pasning i deres fritid. Kunne det evt være en mulighed at forhøre sig i de lokale børnehaver ? 

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Skal faktisk være ærlig at jeg har spurgt over min status på facebook om nogen kunne tænke sig at låne dem et par timer, og er også venner med Naboen så går ud fra de havde skrevet hvis de synes det var en god ide!

Som jeg skrev tidligere vil jeg helle ikke trænge mig på hvis du forstår..! Vil ikke være påtrængende eller lign

Ja, jeg forstår godt - har det selv på samme måde 

Jeg frygter også at kunne komme i samme situation, for vi kender heller ikke rigtig nogen her hvor vi bor (lillebitte by) og begge vores familier bor minimum 70 km væk 

Anmeld

9. december 2011

4kløver

Synd at du ikke bor i odense så havde jeg sendt min datter på 15(16 snart) når der kun var i få timer og der ikke skal laves mad.

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Ja, jeg forstår godt - har det selv på samme måde 

Jeg frygter også at kunne komme i samme situation, for vi kender heller ikke rigtig nogen her hvor vi bor (lillebitte by) og begge vores familier bor minimum 70 km væk 

Ja præcis... og det er jo ikke altid man kan planlægge sig ud af sådan noget...! hmmm

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ja præcis... og det er jo ikke altid man kan planlægge sig ud af sådan noget...! hmmm

Nej, nemlig...

Jeg har en kollega med børn der bor i samme by som dig, jeg prøver lige at høre hende ad om hun kender nogen - evt. selv bruger nogen som kan hjælpe dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.