Barnepige hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Nej, nemlig...

Jeg har en kollega med børn der bor i samme by som dig, jeg prøver lige at høre hende ad om hun kender nogen - evt. selv bruger nogen som kan hjælpe dig 

Årh ja det må du meget gerne... eller om hun muligvis kender nogle unge piger heromkring der kunne tænke sig tjansen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Årh ja det må du meget gerne... eller om hun muligvis kender nogle unge piger heromkring der kunne tænke sig tjansen

Jep - har skrevet til hende nu, så må vi lige se hvornår hun svarer (hun arbejder nat så jeg ved ikke lige om hun er oppe) 

Anmeld

9. december 2011

mth1987

Jeg håber du finder en så du kan komme afsted ville skam gerne hjælpe men bor i Sorø så det er lidt for langt væk.

Anmeld

9. december 2011

Sakris

Bor desværre også lidt langt væk. Håber virkelig du finder en. Og ærlig talt, så er dine børn efter min mening gamle nok til at have en babysitter de ikke kender. Især hvis det er i eget hjem, de har hinanden og ikke skal lære en ny babysitter at kende hver eneste gang!

Krydser for du finder en. 

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Jep - har skrevet til hende nu, så må vi lige se hvornår hun svarer (hun arbejder nat så jeg ved ikke lige om hun er oppe) 

Ej hvor pænt af dig... mange tak...!

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Sakris skriver:

Bor desværre også lidt langt væk. Håber virkelig du finder en. Og ærlig talt, så er dine børn efter min mening gamle nok til at have en babysitter de ikke kender. Især hvis det er i eget hjem, de har hinanden og ikke skal lære en ny babysitter at kende hver eneste gang!

Krydser for du finder en. 

Tak hvor er du sød...

Jeg er ikke så meget for at lade en de ikke kender være her, men det er jo kun lige den første gang de ikke kender hende Og ja de har jo hinanden og det er jo heller ikke hverken en hel eller en halv dag!

Der burde faktisk være flere reservebedster på markedet

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

mth1987 skriver:

Jeg håber du finder en så du kan komme afsted ville skam gerne hjælpe men bor i Sorø så det er lidt for langt væk.

Tak hvor er det sødt af dig!

Anmeld

9. december 2011

Sakris

1012lmp skriver:

Tak hvor er du sød...

Jeg er ikke så meget for at lade en de ikke kender være her, men det er jo kun lige den første gang de ikke kender hende Og ja de har jo hinanden og det er jo heller ikke hverken en hel eller en halv dag!

Der burde faktisk være flere reservebedster på markedet

Enig, nogengange kunne vi dælme også bruge en reservebedste... Vores bedster bor nemlig enten langt væk eller har for travlt 

Anmeld

9. december 2011

1012lmp

Sakris skriver:

Enig, nogengange kunne vi dælme også bruge en reservebedste... Vores bedster bor nemlig enten langt væk eller har for travlt 

Jamen præcis.. min egen mor bor 50km væk og hun er kun 46 så hun arbejder jo stadig og har selv små søskende så hun har bare ikke den samme tid som så mange andre bedsteforældre...!

Kunne være fedt med nogle bedster lige i nærheden..

Ville gerne have min egen Mrs. Doubtfire

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ej hvor pænt af dig... mange tak...!

Haha, kan forstå at du har fundet en barnepige nu 

Og lidt sjovt at min kollega rent faktisk viste sig at være din nabo... Nåja, nu er det jo også en lille by, men alligevel.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.