Utydelig g-test - må ha hjælp, hva sir i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Anonym trådstarter

Godaften

Jeg ville have købt en digital g-test på apotek på vej hjem, men de havde ikke nogen.. og fordi jeg er evig nysgerrig, købte jeg en alm. g-test med 2 i...

Og tog en da jeg kom hjem og sørme om der ikke kom streg nummer to!!!  Stadig lidt utydelig, men den kom - og endda med en tissetår sidst på eftermiddagen!

Har vedhæftede billeder.. - tror i ik jeg godt ka regne med det nu???  også ovenpå det lægen sagde til mig idag i telefonen... Ej hvor er det VILDT!? Ville i glæde jer nu??

Sidder og glæder mig vildt til manden kommer hjem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kay

jeg sys det er en fin test clearblue digital er på tilbud i matas i øjeblikket... til 90 kr sådan en måtte jeg ned og ha for at være helt sikker... hihi...

men jeg ville godt turde tro på det med den fine eftermiddags steg

Anmeld

8. december 2011

M (:

Jeg kan godt se en streg nummer to! Tillykke med den lille spire

Anmeld

8. december 2011

chael

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har taget en g-test fordi jeg har haft underlige fornemmelser i min mave siden ægløsning... - jeg forventer mens om 2 dage, HVIS altså jeg har en cyklus på 28 dage - rimelig uvist, da det er 1. måned uden p-piller...

Jeg syns jeg skimter en streg her.. - hvad syns i ? Det er enormt svært at fange på billede.. men sidder her alene hjemme med en syg søn og i'm freaking out... - så er nødt til at spørge ?

Syns det vil være FOR vildt, hvis det vi har fået bid i 1. forsøg

Håber I har lyst til at hjælpe med at vurdere

På forhånd tak

*den panikslagene som vil være anonym indtil videre, da ingen ved vi forsøger at lave nr. 2...*

Jeg kan sagtens se en svag streg

Så forsigtigt til lykke

*Camilla

Anmeld

8. december 2011

madsenmor

jeg testede selv i går men en hmmm ikke helt tydelig test streg...  se billeder her https://www.baby.dk/debat/149779pi1/barnloeshedsbehandling/ser-jeg-rigtigt.aspx

i går eftermiddags og aften kom kvalmen snigene i bølger og her til aften er den blevet så slem jeg ikke kan andet end at ligge på sofaen og håbe på at det jeg drikker bliver nede for kan ikke spise uden at være ved at brække mig...

det er mit 4 barn jeg med lidt held skal føde til august og med alle nu 4 har mine test set sådanne ud og lægens har ikke vist positivt før jeg var yderliger en uge henne... men selv om det er nr. 4 var jeg nu også i tvivl frem til kvalmen og halsbranden kom...

håber du kan bruge det til noget... samt TILLYKKE med den lille spunk

Anmeld

8. december 2011

Lotus86

Der er da slet ingen tvivl, den er da fin positiv - tillykke

Anmeld

8. december 2011

Polarpigen

For mig er der i hvert fald ingen tvivl! Tillykke med den lille spire. 

Og sådan off topic - Jeg tror ikke rigtig på at man kan teste falsk positiv. De graviditetsteste man kan købe over nettet og div. andre steder (ikke dem hos lægen) reagerer allerede ved så lidt hcg, så jeg ville hælde mere til at det var en befrugtet æg der så går til grunde og bliver skyllet ud med næste menstruation :)

Anmeld

8. december 2011

Kay

Polarpigen skriver:

Og sådan off topic - Jeg tror ikke rigtig på at man kan teste falsk positiv. De graviditetsteste man kan købe over nettet og div. andre steder (ikke dem hos lægen) reagerer allerede ved så lidt hcg, så jeg ville hælde mere til at det var en befrugtet æg der så går til grunde og bliver skyllet ud med næste menstruation :)

giver dig så meget ret

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Polarpigen skriver:

TUSIND tak :-)))

Og ja jeg er enig med din off the record udtagelse ;-) 

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Der er da slet ingen tvivl, den er da fin positiv - tillykke

Ih mange tak!! Jeg begynder at forstå det nu og tro på det nu :-) min mand blev også glad, han ku oss fint se stegen og han syns det rigtig spændende - vi bare glade! Og vores store dreng skal være storebror!! Fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.