Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
madsenmor skriver: jeg testede selv i går men en hmmm ikke helt tydelig test streg... se billeder her https://www.baby.dk/debat/149779pi1/barnloeshedsbehandling/ser-jeg-rigtigt.aspx i går eftermiddags og aften kom kvalmen snigene i bølger og her til aften er den blevet så slem jeg ikke kan andet end at ligge på sofaen og håbe på at det jeg drikker bliver nede for kan ikke spise uden at være ved at brække mig... det er mit 4 barn jeg med lidt held skal føde til august og med alle nu 4 har mine test set sådanne ud og lægens har ikke vist positivt før jeg var yderliger en uge henne... men selv om det er nr. 4 var jeg nu også i tvivl frem til kvalmen og halsbranden kom... håber du kan bruge det til noget... samt TILLYKKE med den lille spunk
jeg testede selv i går men en hmmm ikke helt tydelig test streg... se billeder her https://www.baby.dk/debat/149779pi1/barnloeshedsbehandling/ser-jeg-rigtigt.aspx
i går eftermiddags og aften kom kvalmen snigene i bølger og her til aften er den blevet så slem jeg ikke kan andet end at ligge på sofaen og håbe på at det jeg drikker bliver nede for kan ikke spise uden at være ved at brække mig...
det er mit 4 barn jeg med lidt held skal føde til august og med alle nu 4 har mine test set sådanne ud og lægens har ikke vist positivt før jeg var yderliger en uge henne... men selv om det er nr. 4 var jeg nu også i tvivl frem til kvalmen og halsbranden kom...
håber du kan bruge det til noget... samt TILLYKKE med den lille spunk
Tak skal du have :-))
Og også tillykke til dig!! Wow 4 børn! Jeg syns det overvældende nok at jeg ska ha 2 efter sommer haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Jeg kan godt se en streg nummer to! Tillykke med den lille spire
Jeg kan godt se en streg nummer to! Tillykke med den lille spire
Taaak og tak for ALLE svar, er som altid glad for denne side
Anonym skriver: Hvor er du sød Jeg håber også endnu Jeg har faktisk ringet til lægen imorges.. for at høre hvad hun sagde til det. Hun sagde - "Tillykkke" Hun sagde, at når jeg havde oplevedet det disse to dage, men der ER en streg at se - så er den næsten med sikkerhed god nok. Jeg spurgte til det her med "falsk positiv" og hun siger det er YDERST YDERST sjældent at den kan vise falsk positiv. Hun spurgte lidt til mine datoer, sidste dag på p-pille og 1. mens dag osv - og så sagde hun, at hun mente det var en meget tidlig positiv test - det er jo dagen idag hvor jeg kunne FORVENTE at få mens, hvis jeg har cyklus på 28 dage. Så hun syntes jeg skulle teste igen om en uge - så var hun næsten sikker på jeg ville få en meget fin positiv test uden tvivl... Meget optimistisk positiv læge hva ? Håber hun har ret...Meeeen kan nok ik vente en uge.. skal ud og have mig en af de der digitale nogle som en har foreslået VIl prøve lidt af hvert, så må vi se.. ka jo ik la vær!
Hvor er du sød Jeg håber også endnu
Jeg har faktisk ringet til lægen imorges.. for at høre hvad hun sagde til det. Hun sagde - "Tillykkke" Hun sagde, at når jeg havde oplevedet det disse to dage, men der ER en streg at se - så er den næsten med sikkerhed god nok. Jeg spurgte til det her med "falsk positiv" og hun siger det er YDERST YDERST sjældent at den kan vise falsk positiv.
Hun spurgte lidt til mine datoer, sidste dag på p-pille og 1. mens dag osv - og så sagde hun, at hun mente det var en meget tidlig positiv test - det er jo dagen idag hvor jeg kunne FORVENTE at få mens, hvis jeg har cyklus på 28 dage. Så hun syntes jeg skulle teste igen om en uge - så var hun næsten sikker på jeg ville få en meget fin positiv test uden tvivl...
Meget optimistisk positiv læge hva ? Håber hun har ret...Meeeen kan nok ik vente en uge.. skal ud og have mig en af de der digitale nogle som en har foreslået VIl prøve lidt af hvert, så må vi se.. ka jo ik la vær!
M&R skriver: Tak for rosen Uhhhh det er så spændendeihhh altså bliver nød til at høre hvordan det går, men hvis lægen siger tillykke så kan jo næsten kun være der..... altså det er næsten alt for spændende he he.....men igen glæder mig til at høre hvordan det gårså bare bliv ved med at teste til den er tydelig positiv
Tak for rosen Uhhhh det er så spændendeihhh altså bliver nød til at høre hvordan det går, men hvis lægen siger tillykke så kan jo næsten kun være der..... altså det er næsten alt for spændende he he.....men igen glæder mig til at høre hvordan det gårså bare bliv ved med at teste til den er tydelig positiv
M&R skriver: åhhh så ik lige sidste test inden jeg skrev Tillykke sådan så min test os ud og jeg er ret gravid nu (med den samme slags test)testede to dage efter og den var helt tydeligså er os ret sikker på at den er der ihhh hvor er det bare alt for spændende igen tillykke
åhhh så ik lige sidste test inden jeg skrev Tillykke sådan så min test os ud og jeg er ret gravid nu (med den samme slags test)testede to dage efter og den var helt tydeligså er os ret sikker på at den er der ihhh hvor er det bare alt for spændende igen tillykke
TAK!! Det har godt nok været nogle spændende dage Og det vil nok fortsat være lidt spændende endnu hehe.. Men vil prøve at være rolig og glad og nyde det hele lidt - og ikk være sånervøs
Tak igen
Kan sagtens se stregen.. Så tør næsten godt at sige tillykke..
Anonym skriver: Godaften Jeg ville have købt en digital g-test på apotek på vej hjem, men de havde ikke nogen.. og fordi jeg er evig nysgerrig, købte jeg en alm. g-test med 2 i... Og tog en da jeg kom hjem og sørme om der ikke kom streg nummer to!!! Stadig lidt utydelig, men den kom - og endda med en tissetår sidst på eftermiddagen! Har vedhæftede billeder.. - tror i ik jeg godt ka regne med det nu??? også ovenpå det lægen sagde til mig idag i telefonen... Ej hvor er det VILDT!? Ville i glæde jer nu?? Sidder og glæder mig vildt til manden kommer hjem
Godaften
Jeg ville have købt en digital g-test på apotek på vej hjem, men de havde ikke nogen.. og fordi jeg er evig nysgerrig, købte jeg en alm. g-test med 2 i...
Og tog en da jeg kom hjem og sørme om der ikke kom streg nummer to!!! Stadig lidt utydelig, men den kom - og endda med en tissetår sidst på eftermiddagen!
Har vedhæftede billeder.. - tror i ik jeg godt ka regne med det nu??? også ovenpå det lægen sagde til mig idag i telefonen... Ej hvor er det VILDT!? Ville i glæde jer nu??
Sidder og glæder mig vildt til manden kommer hjem
den er posetiv jo Tillykke
Camillos skriver: den er posetiv jo Tillykke
Tak
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128