Utydelig g-test - må ha hjælp, hva sir i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

maria87

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har taget en g-test fordi jeg har haft underlige fornemmelser i min mave siden ægløsning... - jeg forventer mens om 2 dage, HVIS altså jeg har en cyklus på 28 dage - rimelig uvist, da det er 1. måned uden p-piller...

Jeg syns jeg skimter en streg her.. - hvad syns i ? Det er enormt svært at fange på billede.. men sidder her alene hjemme med en syg søn og i'm freaking out... - så er nødt til at spørge ?

Syns det vil være FOR vildt, hvis det vi har fået bid i 1. forsøg

Håber I har lyst til at hjælpe med at vurdere

På forhånd tak

*den panikslagene som vil være anonym indtil videre, da ingen ved vi forsøger at lave nr. 2...*

jeg kan tydeligt se den   go' JUL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Jeg er ret hundrede på at du er gravid! Kan tydeligt se stregen og en streg er vel en streg. Så tillykke herfra og test bare løs en af glæderne ved at være gravid er at man kan trylle streger frem med ens tis what a joy

Haha ja det jo helt specielt at man kan lave 2 streger bare ved at tisse :-) tak for dit svar, jeg prøver igen torsdag så

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym18 skriver:

Jeg kan godt se den :-) (uden at zoome ind, dreje skærmen eller noget;-))

Sejt - tak for klart og tydeligt svar!! Så må vi se om det forbliver sådan på torsdag :-) håber håber!!

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg fornemmer den også . Ja man siger man ikke kan teste falsk posetivt, men.... Efter tidsrammen på min test fik jeg en streg, der minder meget om den du har der , og jeg har så fået min mens og var ikke gravid. 

Synes du skal vente et par dage da hormonet fordobles. 

Nå hvis du har oplevet det - så MÅ man jo ku teste falsk positiv har altid hørt man ikk kunne, æv hvor tarveligt at man kan det.. Følelsesmæssigt rutschetur kan jeg forestille mig! 

Når du skriver tidsrammen, betød det så at den 2. Streg kom EFTER de 3-5 min man skal vente?

Anmeld

6. december 2011

babymus77

Kan også se den lyserøde streg;-)) Tillykke herfra;-))

Anmeld

6. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Nå hvis du har oplevet det - så MÅ man jo ku teste falsk positiv har altid hørt man ikk kunne, æv hvor tarveligt at man kan det.. Følelsesmæssigt rutschetur kan jeg forestille mig! 

Når du skriver tidsrammen, betød det så at den 2. Streg kom EFTER de 3-5 min man skal vente?

Ja det gjorde den ...  så hvis din er kommet inden for den tid er den nok god nok .. Kryser alt hvad jeg har 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg fornemmer den også . Ja man siger man ikke kan teste falsk posetivt, men.... Efter tidsrammen på min test fik jeg en streg, der minder meget om den du har der , og jeg har så fået min mens og var ikke gravid. 

Synes du skal vente et par dage da hormonet fordobles. 

Nå så kan man altså godt teste falsk positiv? Lyder jo til det er det du her været ude for.. Æv hvor tarveligt, må ha været en følelsesmæssigt rutchetur!!

Når du skriver tidsrammen, er det så at streg nr 2 er kommet EFTER de 3-5 min? Eller er det i forhold til du har testet positiv et par dage før forventet mens?

Anmeld

6. december 2011

Anonym18

Anonym skriver:

Sejt - tak for klart og tydeligt svar!! Så må vi se om det forbliver sådan på torsdag :-) håber håber!!

Det var så lidt! Krydser fingre:-)

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja det gjorde den ...  så hvis din er kommet inden for den tid er den nok god nok .. Kryser alt hvad jeg har 

Fik svaret dig 2 gange, sorry - ik så nemt når det foregår via mobilen osat Hm, ka det være der har været noget og det så gik til grunde? Hvis æg ikk sad ordentligt fast - har jeg hørt ka ske

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

OG tak fordi du krydser )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.