Utydelig g-test - må ha hjælp, hva sir i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har taget en g-test fordi jeg har haft underlige fornemmelser i min mave siden ægløsning... - jeg forventer mens om 2 dage, HVIS altså jeg har en cyklus på 28 dage - rimelig uvist, da det er 1. måned uden p-piller...

Jeg syns jeg skimter en streg her.. - hvad syns i ? Det er enormt svært at fange på billede.. men sidder her alene hjemme med en syg søn og i'm freaking out... - så er nødt til at spørge ?

Syns det vil være FOR vildt, hvis det vi har fået bid i 1. forsøg

Håber I har lyst til at hjælpe med at vurdere

På forhånd tak

*den panikslagene som vil være anonym indtil videre, da ingen ved vi forsøger at lave nr. 2...*

MEGET utydelig, men kan godt skimte noget lyserødt, hvor den ellers skulle være hvid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen! Er sgu noget skuffet? Testen ser ud på samme måde som den jeg viste dig i tirsdags. Der er en streg, bare ligeså utydelig som i tirsdags :-( hva faen betyder det? Ka det være fordi min cyklus IKKE er på 28 dage så det stadig er for tidligt idag på dag 28? Eller er mens mon på vej kram

Anmeld

8. december 2011

Moar2012

Anonym skriver:

Godmorgen! Er sgu noget skuffet? Testen ser ud på samme måde som den jeg viste dig i tirsdags. Der er en streg, bare ligeså utydelig som i tirsdags :-( hva faen betyder det? Ka det være fordi min cyklus IKKE er på 28 dage så det stadig er for tidligt idag på dag 28? Eller er mens mon på vej kram

IkkE for at være lyseslukker men for 1 måned siden så min test også sådan ud og fik 4 af dem inden for 10 dage og jeg var ikke gravid de var falsk positiv:-(

Håber for dig det er fordi det er for tidligt endnu ville bare fortælle min historie så du ikke glæder dig for meget

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

IkkE for at være lyseslukker men for 1 måned siden så min test også sådan ud og fik 4 af dem inden for 10 dage og jeg var ikke gravid de var falsk positiv:-(

Håber for dig det er fordi det er for tidligt endnu ville bare fortælle min historie så du ikke glæder dig for meget

Tak - det er også godt nok du gør det, for det er godt nok en underlig situation lige nu, hvor man går her og ikke aner om der ER noget, eller IKKE er noget

Så kom din mens bare lige pludselig, trods tests med utydelig test streg ? nåede du at ringe til læge ?

Og sidste spørgsmål - hvordan var de tests så i forhold til din cyklus, var du gået over tid eller ?

Troede virkelig ikk der var noget der hed falsk postiv - ØV, det er ikke en sjov opdagelse

Anmeld

8. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Godmorgen hvad med og prøve og købe sådan en test der viser gravid/ikke gravid? Så skal man ikke skimte streger el noget 

Anmeld

8. december 2011

norenberg

Anonym skriver:

Tak for dit råd - vil helt sikkert prøve at teste igen om et par dage.. måske torsdag, hvor jeg forventer mens, hvis altså cyklus passer med 28 dage

Hvornår er den positiv ? er det når der er to helt ens tydelige streger? Syns jeg har hørt, den ikke kan være falsk positiv, at der kun kan komme streg hvis der er noget at spore... men kan jo huske forkert eller tage fejl

jeg har lavet 3 lignende test og jeg var ikke gravid....

Anmeld

8. december 2011

M&R

Anonym skriver:

Godmorgen. Håber for alt i verden den er der:-)
test imorgen. De siger jo at man skal ku se det på de fleste test et døgn efter udebleven mens. Og så prøv en anden slags test:-) glæder mig til at høre fortsættelsen:-):-)

Anmeld

8. december 2011

Moar2012

Anonym skriver:

Tak - det er også godt nok du gør det, for det er godt nok en underlig situation lige nu, hvor man går her og ikke aner om der ER noget, eller IKKE er noget

Så kom din mens bare lige pludselig, trods tests med utydelig test streg ? nåede du at ringe til læge ?

Og sidste spørgsmål - hvordan var de tests så i forhold til din cyklus, var du gået over tid eller ?

Troede virkelig ikk der var noget der hed falsk postiv - ØV, det er ikke en sjov opdagelse

Ja jeg var gået 1 uge over tid og fik tid hos lægen til blodprøver som også viste negativ trods en svagt positiv om morgenen viste gså lægen testen som synes det var underligt

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Godmorgen. Håber for alt i verden den er der:-)
test imorgen. De siger jo at man skal ku se det på de fleste test et døgn efter udebleven mens. Og så prøv en anden slags test:-) glæder mig til at høre fortsættelsen:-):-)

Hvor er du sød Jeg håber også endnu

Jeg har faktisk ringet til lægen imorges.. for at høre hvad hun sagde til det. Hun sagde - "Tillykkke"  Hun sagde, at når jeg havde oplevedet det disse to dage, men der ER en streg at se - så er den næsten med sikkerhed god nok. Jeg spurgte til det her med "falsk positiv" og hun siger det er YDERST YDERST sjældent at den kan vise falsk positiv.

Hun spurgte lidt til mine datoer, sidste dag på p-pille og 1. mens dag osv - og så sagde hun, at hun mente det var en meget tidlig positiv test - det er jo dagen idag hvor jeg kunne FORVENTE at få mens, hvis jeg har cyklus på 28 dage. Så hun syntes jeg skulle teste igen om en uge - så var hun næsten sikker på jeg ville få en meget fin positiv test uden tvivl...

Meget optimistisk positiv læge hva ?  Håber hun har ret...
Meeeen kan nok ik vente en uge.. skal ud og have mig en af de der digitale nogle som en har foreslået  VIl prøve lidt af hvert, så må vi se.. ka jo ik la vær!

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Moar2012 skriver:

Ja jeg var gået 1 uge over tid og fik tid hos lægen til blodprøver som også viste negativ trods en svagt positiv om morgenen viste gså lægen testen som synes det var underligt

Ja det ER godt nok underligt... den burde jo ikke kunne vise noget, hvis der ikke ER noget i kroppen

Øv det har ik været sjovt for dig ka jeg forestille mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.