Utydelig g-test - må ha hjælp, hva sir i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

jeg kan tydeligt se den   go' JUL 

Sikke en fantastisk julegave det ville være hva!! Og tak i ligemåde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Camillos

Anonym skriver:

Fik svaret dig 2 gange, sorry - ik så nemt når det foregår via mobilen osat Hm, ka det være der har været noget og det så gik til grunde? Hvis æg ikk sad ordentligt fast - har jeg hørt ka ske

Nej .. altså testede først posetiv efter tidsrammen .. dvs testen var "ugyldig", men alligevel tror man der er noget.. når man har ømme bryster og har haft det anderledes i kroppen end man plejer. 

Jeg kom til gyn hun kunne ingenting se, og fik taget Bp som viste negativ.. og bum så fik jeg mit lort dagen efter  

Det skal siges jeg følges tæt fordi jeg har haft 4 SA'er, så de mindste tegn på graviditet, så kommer jeg til Scanninger og bliver efterset i hoved og R.. . 

Anmeld

6. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har taget en g-test fordi jeg har haft underlige fornemmelser i min mave siden ægløsning... - jeg forventer mens om 2 dage, HVIS altså jeg har en cyklus på 28 dage - rimelig uvist, da det er 1. måned uden p-piller...

Jeg syns jeg skimter en streg her.. - hvad syns i ? Det er enormt svært at fange på billede.. men sidder her alene hjemme med en syg søn og i'm freaking out... - så er nødt til at spørge ?

Syns det vil være FOR vildt, hvis det vi har fået bid i 1. forsøg

Håber I har lyst til at hjælpe med at vurdere

På forhånd tak

*den panikslagene som vil være anonym indtil videre, da ingen ved vi forsøger at lave nr. 2...*

et forsigtig tillykke her fra, tror den er go nok du

Anmeld

6. december 2011

Polarpigen

For mig er der ingen tvivl om at den er positiv! Håber bebse sætter sig godt fast og vokser sig stor og stærk! 

Anmeld

6. december 2011

Chraz

Jeg tog en test af samme mærke med lige nøjagtig en ligeså utydelig streg.. og 9 måneder senere fødte jeg den skønneste lille dreng. Så jeg tør godt sige tillykke

Anmeld

6. december 2011

l.kjoeller

stort tillykke

Anmeld

6. december 2011

Ansemusen

Jeg kan se en meget svag streg! Men det betyder jo at du er/har været gravid. Så håber at den er endnu tydeligere om et par dage!!!

Anmeld

6. december 2011

mariah84

skimter os en streg  men glæd dig nu ikk for tidligt, har selv prøvet at tage en test et par dage før min mens. den var svagt positiv og 3 dage senere da jeg testede igen for at se en tydliger streg var den negativ og det var de mange efterfølgende os det var strengt for var lige så glad. (er dog nu i 34 uge) men et lille forsigtigt tillykke herfra og krydser finger for dig

Anmeld

7. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar, det er bare så dejligt

Var mega svært IKKE at teste imorges.. og bliver mega svært ikke lige at gøre det når jeg kommer fra job, men venter pænt til imorgen. Puha

Anmeld

7. december 2011

Kay

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar, det er bare så dejligt

Var mega svært IKKE at teste imorges.. og bliver mega svært ikke lige at gøre det når jeg kommer fra job, men venter pænt til imorgen. Puha

uhh glæder mig til en update... jeg kan nemlig godt se stregen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.