Hvilket foder til hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Gittemor09

come2 skriver:

jeg fodrer med 1st choice, fordi det fungere godt til vores hund. og hun får en lækker og blød pels.

min erfaring er at hunde skider mere hvis de bl.a får pedigree, fordi de ikke optager maden godt nok. og så bryder jeg mig ikke om at pedigree's foder farver (mindes der er grøn og sådan noget) ikke yderst sundt.

må jeg spørge om hvad for en produkt du evt. ville anbefale til hunde for at de har mindre afføring?? 

bare af ren nysgerrighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

come2

Gittemor09 skriver:

må jeg spørge om hvad for en produkt du evt. ville anbefale til hunde for at de har mindre afføring?? 

Jeg bruger selv 1st choice, og det fungerer rigtig godt på min hund

Men det er jo forskelligt hvad der fungerer på hundene, man må jo bare prøve sig frem :O))

Anmeld

5. december 2011

ano14316

Höör skriver:

Men hvorfor mener du ikke de må få korn? Durlægernes foder har jo korn så det kan da ikke være så slemt?

korn er bare et fyld produkt, og rigtig rigtig dårligt for deres tænder, da det jo dybest set er sukker, og det er hundes tænder ikke gearet til..

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

come2 skriver:

Jeg bruger selv 1st choice, og det fungerer rigtig godt på min hund

Men det er jo forskelligt hvad der fungerer på hundene, man må jo bare prøve sig frem :O))

har prøvet rigtig mange produkter efterhånden...

enten kan de ikke lide det, eller også har de afføring simpelthen hele tiden... 

det var fordi du nævnte pedigree før, og det er jo det jeg bruger nu som de kan lide....

Anmeld

5. december 2011

come2

Gittemor09 skriver:

har prøvet rigtig mange produkter efterhånden...

enten kan de ikke lide det, eller også har de afføring simpelthen hele tiden... 

det var fordi du nævnte pedigree før, og det er jo det jeg bruger nu som de kan lide....

Ja det er en jungle med foder.

Men hvis det er det dine hunde kan lide og at de fungere fint på det, er der ingen grund til at skifte.

Ved bare min mor bruger billigt foder fra supermarkeder, og hendes hund fælder ekstremt og har afføring mange gange om dagen.

En periode skiftede hun over til det jeg også bruger, og vupti blev pelsen fin og hun havde mindre afføring

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

come2 skriver:

Ja det er en jungle med foder.

Men hvis det er det dine hunde kan lide og at de fungere fint på det, er der ingen grund til at skifte.

Ved bare min mor bruger billigt foder fra supermarkeder, og hendes hund fælder ekstremt og har afføring mange gange om dagen.

En periode skiftede hun over til det jeg også bruger, og vupti blev pelsen fin og hun havde mindre afføring

det fungere fint på deres kræsenhed, men bestemt ikke på deres afføring  

hvor finder man det du har købt?? og kan det fås til små hunde også??

Anmeld

5. december 2011

come2

http://www.dogshop.dk/shop/1st-choice-72c1.html

- og det bliver leveret lige til døren

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

come2 skriver:

http://www.dogshop.dk/shop/1st-choice-72c1.html

- og det bliver leveret lige til døren

tusind tak for linket  

er det ikke dyrt at få det leveret hvis man kun skal have en 7 kg. f.eks.

Anmeld

5. december 2011

come2

Gittemor09 skriver:

tusind tak for linket  

er det ikke dyrt at få det leveret hvis man kun skal have en 7 kg. f.eks.

Ordrer over kr. 500,- leveres gratis. Ordrer på foder for mere end kr. 350,- bestilt inden mandag kl. 12.00, leveres gratis i samme uge. Bestillinger senere leveres efterfølgende uge. Ordrer på mindre en kr. 500,- koster kr. 49,-.

kopieret fra deres side

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

undskyld jeg svar men alt det der har en masse gode god indhold det optager de bedre i kroppen og hvis der står korn først skider de tit mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.