Hvilket foder til hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

det var det foder vi fik anbefalet af vores dyrlæge til lige netop ham og det er rigtig godt til ham.. Hans pels er så flot, han er fin af bygning og prutter kun 2-3 gange om dagen.. samtidig guffer han det i sig, så han må jo ku li det

Acana er jo et mærke så findes der forskellige produkter indefor det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Sujan

Jeg køber økologisk tørfoder.. vores hund er glad for det og har en flot pels og sådan og så er de tilpas store til at hun ikke bare sluger dem... Og så er jeg sikker på hun får noget ordentligt..

Og ja undskyld, men hader pedigree, synes det svare til at give sine børn fast food hver dag, når man ser på hvad det indeholder.. men må folk selvfølgelig selv om.. er ikke for at støde nogle

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Jeg køber økologisk tørfoder.. vores hund er glad for det og har en flot pels og sådan og så er de tilpas store til at hun ikke bare sluger dem... Og så er jeg sikker på hun får noget ordentligt..

Og ja undskyld, men hader pedigree, synes det svare til at give sine børn fast food hver dag, når man ser på hvad det indeholder.. men må folk selvfølgelig selv om.. er ikke for at støde nogle

Kan du ikke komme med et navn på det produkt du fodre med er nemlig mest det jeg er interesseret i for det er nemmere at se hvilke produkt det så er

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Kan du ikke komme med et navn på det produkt du fodre med er nemlig mest det jeg er interesseret i for det er nemmere at se hvilke produkt det så er

Anmeld

5. december 2011

Hailiesmom11

Vi har 2 hunde en amstaff blanding og en labrador/border collie/ ?

Vi fodrer med ProFormance almindelig til vores lab blanding og hvalp til vores amstaff, da han har svært ved at tage på (aner ikke hvorfor, men har han altid haft)

Vi fodrer med ProFormance fordi der er naturlige enzymer i, og ingen tilsætningsstoffer.. Og så får vi det leveret

Anmeld

5. december 2011

Sujan

Höör skriver:

Jo hedder defu adult... Hvad skal du bruge det til? er bare nysgerrig:-)

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Jo hedder defu adult... Hvad skal du bruge det til? er bare nysgerrig:-)

Som skrevet så er det nysgerrighed

Anmeld

5. december 2011

Sujan

Höör skriver:

Som skrevet så er det nysgerrighed

Okay . Bare siden det skulle være så præcis:-)

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Okay . Bare siden det skulle være så præcis:-)

Jamen økologisk jo mange ting og nu er dit foder fra bio organic hvis jeg ikke tager meget fejl så derfor vil jeg gerne have navn på det da det er det der fortæller noget om produktet

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Hailiesmom11 skriver:

Vi har 2 hunde en amstaff blanding og en labrador/border collie/ ?

Vi fodrer med ProFormance almindelig til vores lab blanding og hvalp til vores amstaff, da han har svært ved at tage på (aner ikke hvorfor, men har han altid haft)

Vi fodrer med ProFormance fordi der er naturlige enzymer i, og ingen tilsætningsstoffer.. Og så får vi det leveret

Nu når du siger ingen tilsætningestoffer hvad betegner du så som tilsætningsstoffer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.