Hvilket foder til hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

FruStolpe

Höör skriver:

Jamen nu er jeg ret nysgerrig for at høre hvordan I andre fodre jeres hunde hvilke produkter og hvilke tanker der ligger bag grunden til dette er jeg meget ofte læser hvordan folk går op i hvad de selv og børnene spiser så kunne da godt tænke mig at høre hvordan synet på de 4 benet er især efter det program der blev vist i tirsdags alle har ret til deres meninger og intet skal nedgøres jeg afsløre dog ikke selv hvordan jeg fodre før der er skrevet nogle indlæg

Tja her er vi hverken til dyrt eller avanceret foder.

Min mands hund som er 13år har altid fået det billigste tørfoder fra Aldi. Det bliver blandet med rester fra aftensmaden.

Sådan var det da jeg lærte dem at kende, og sådan bliver vi ved. Vi ser INGEN grund til at ændre på noget, så længe hun har det godt

Hvad/hvordan fodre du selv???

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

tweety2060

Har en samoyede blandt m golden retriever, som døjer med sart mave, så her er det Hills til sensitive stomach der har været i høj kurs. MEn nu er hun en ældre hund så nu bliver det mature fra vetessentials hills. MEner at min hund skal have kost der passer til den og gør noget godt for den. Jeg gad heller ikke spise kedelig rugbrød hver dag

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

ej, hvor er du bare skøn...

tusind tak for din hjælp....

hi mange tak...

jamen dyrne skal også have det godt og af de to får de super flotte pelse da der er nogle gode fiske olier i den ene er nemlig med 3 fisk den anden er med 2 fisk kylling og æg.... men hop ind og læs om det for det er gratis og dejligt med en masse viden

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

hi mange tak...

jamen dyrne skal også have det godt og af de to får de super flotte pelse da der er nogle gode fiske olier i den ene er nemlig med 3 fisk den anden er med 2 fisk kylling og æg.... men hop ind og læs om det for det er gratis og dejligt med en masse viden

jeg har været inde og søge lidt rundt.... og det ser jo vildt spændende ud.... nu prøver jeg lige at ringe til min dyrlæge imorgen tidlig og få hende med indover, for hun er super med gode råd, til billige produkter...

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

jeg har været inde og søge lidt rundt.... og det ser jo vildt spændende ud.... nu prøver jeg lige at ringe til min dyrlæge imorgen tidlig og få hende med indover, for hun er super med gode råd, til billige produkter...

god ting men husk husk husk... ikke alle dyrlæger ved særlig meget om hunde foder for det er faktisk ikke en del af deres uddannelse desværre

Anmeld

5. december 2011

wmillapigenw

Höör skriver:

Jamen nu er jeg ret nysgerrig for at høre hvordan I andre fodre jeres hunde hvilke produkter og hvilke tanker der ligger bag grunden til dette er jeg meget ofte læser hvordan folk går op i hvad de selv og børnene spiser så kunne da godt tænke mig at høre hvordan synet på de 4 benet er især efter det program der blev vist i tirsdags alle har ret til deres meninger og intet skal nedgøres jeg afsløre dog ikke selv hvordan jeg fodre før der er skrevet nogle indlæg

vi giver vores hunde tørfodder fra kvickly af, som har alt det i som der skal være for det, og så er det, det eneste hundene gider spise. & så hvis vi får noget aftensmad som de også må få, så giver vi dem  en tallerken af det, det skal lige siges det er ikke altid de får vores mad..

Anmeld

5. december 2011

Nemesis

Vi fodrer med Mera dog med omega 3 og 6. vi køber det på nettet i tyskland og får det leveret. Til 4 mdr. giver vi 600 kr. Det er så 4 sække af 15 kg.

Det er det foder der har virket bedst og derfor fortsætter vi. 

Vores hund skider en gang om dagen.

:-) Sisse

Anmeld

5. december 2011

Mum33

Det aller billigste der hvor vi handler ind .... Hun spiser det hele, og jeg ser ingen grund til at købe dyere foder, da alle mærker lever op til kravene.

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

Gittemor09 skriver:

Din dyrlæge er mekaniker den kan reparer din hund men hvad der er bedst er det de færreste derved jeg kan nu afsløre jeg arbjder med hunde og deres ernæring og derfor jeg rejste spørgsmålet B&J har givet dig de bedste råd du kan få: undgå kornprodukter, højt indhold af kød = højopageligt foder = bedre pels og bedre fungere hunde hvis jeg var dig tog jeg Pacifica det er en af dem jeg ser eksplodere i salg alle kornfri produkter kan du skifte imellem mit princip er : hvad vil din hund gøre i naturen? 1Dø af sult? 2. Gå ud på marken og spise korn? 3 nakke den første hare den kunne komme i nærheden af? se på din hunds tænder den er ikke bygget til at spise korn i Pacifica finder du 3 forskellige slags fisk hvilket vil gøre utrolig meget for din hundspels du kan lugte det er fisk der er i! Det er ikke fiskemel eller andet jeg må hudløst ærligt sige jeg er overrasket over hvordan folk fodre i forhold til hvor meget ernæring fylder i debatterne herinde

Anmeld

5. december 2011

Carl-Emil's mor

FruStolpe skriver:

Tja her er vi hverken til dyrt eller avanceret foder.

Min mands hund som er 13år har altid fået det billigste tørfoder fra Aldi. Det bliver blandet med rester fra aftensmaden.

Sådan var det da jeg lærte dem at kende, og sådan bliver vi ved. Vi ser INGEN grund til at ændre på noget, så længe hun har det godt

Hvad/hvordan fodre du selv???

Carina

Har netop i et andet svar " afsløret" hvem jeg er men jeg kan fortælle dig kort jeg fodre efter hvad der er naturligst for hunden nemligRåfodring bedre kendt som Barf bones and raw food står det for sådan ville hunde leve i det fri, sådan lever ulve, sådan lever vildkatte og jeg ser gennem mit job alt for mange sørgelige skæbner med hunde der er fodret forkert og derfor udvikler følge sygdomme her af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.