Hvilket foder til hunde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Gittemor09

come2 skriver:

Ordrer over kr. 500,- leveres gratis. Ordrer på foder for mere end kr. 350,- bestilt inden mandag kl. 12.00, leveres gratis i samme uge. Bestillinger senere leveres efterfølgende uge. Ordrer på mindre en kr. 500,- koster kr. 49,-.

kopieret fra deres side

hehe fik også lige set det selv  

men tak igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

undskyld jeg svar men alt det der har en masse gode god indhold det optager de bedre i kroppen og hvis der står korn først skider de tit mere...

det skal du ikke undskylde... men hvilket mærke hentyder du til??

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

det skal du ikke undskylde... men hvilket mærke hentyder du til??

acana orijen har hørt oliver også har nogle korn fri produkter og jaa der er en mere øv kan ikke huske hvad det hedder men der hvor det kommer fra hedder tukan..

kig altid efter et højt kødindhold og ingen korn

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

acana orijen har hørt oliver også har nogle korn fri produkter og jaa der er en mere øv kan ikke huske hvad det hedder men der hvor det kommer fra hedder tukan..

kig altid efter et højt kødindhold og ingen korn

nårh okay...

jeg er bare rigtig dårlig til alt det der..!! 

og det er jo ikke fordi man har råd til det dyreste af det dyreste som enlig forsørger...

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

nårh okay...

jeg er bare rigtig dårlig til alt det der..!! 

og det er jo ikke fordi man har råd til det dyreste af det dyreste som enlig forsørger...

jamen tit det der er mere kødindhold i skal du give lidt mindre foder for det mætter også mere... hvad slags hund har du??

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

jamen tit det der er mere kødindhold i skal du give lidt mindre foder for det mætter også mere... hvad slags hund har du??

okay, så jeg skal kigge på kød frem for grønsager og ris?? 

jeg har en miniature gravhund, og en cavalier king charles blanding...

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

okay, så jeg skal kigge på kød frem for grønsager og ris?? 

jeg har en miniature gravhund, og en cavalier king charles blanding...

dejlige hunde...

ja nemlig gik efter det der er højt kødindhold i og hvis du kigger efter acana kan de begge være på en af de kornfri de har sådan en pose med 7kg koster 299 og en med 13,5kg koster 519kr og de kan begge to gå på det  og der er jo til rimelig langtid i sådan nogle poser når du kun har små hunde

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

dejlige hunde...

ja nemlig gik efter det der er højt kødindhold i og hvis du kigger efter acana kan de begge være på en af de kornfri de har sådan en pose med 7kg koster 299 og en med 13,5kg koster 519kr og de kan begge to gå på det  og der er jo til rimelig langtid i sådan nogle poser når du kun har små hunde

det er super dejlige hunde... min king charles har bare rigtig meget energi.. så har på fornemmelsen hun skal have noget mere energiholdig   foder...!! 

er det også noget man køber på nettet?? eller i en forretning??

og tusind tak for din hjælp, det er dejligt.... når jeg selv er lost

Anmeld

5. december 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

det er super dejlige hunde... min king charles har bare rigtig meget energi.. så har på fornemmelsen hun skal have noget mere energiholdig   foder...!! 

er det også noget man køber på nettet?? eller i en forretning??

og tusind tak for din hjælp, det er dejligt.... når jeg selv er lost

gå ind på foderlands hjemme side... og der er masser af det til hende også selv om hun er super aktiv så giver du hende bare lidt mere der er en dusering bag på poserne omkring hvor meget og hvor lidt aktiv din hun er og husk det er kun vejledene... så måske skal du give lidt mere eller lidt mindre

og jeg ville nogle vælge den der hedder pacifica eller wild prairie.....

her er en side http://www.foderland.dk/internetbutik/acana_hundefoder/

Anmeld

5. december 2011

Gittemor09

B&J skriver:

gå ind på foderlands hjemme side... og der er masser af det til hende også selv om hun er super aktiv så giver du hende bare lidt mere der er en dusering bag på poserne omkring hvor meget og hvor lidt aktiv din hun er og husk det er kun vejledene... så måske skal du give lidt mere eller lidt mindre

og jeg ville nogle vælge den der hedder pacifica eller wild prairie.....

her er en side http://www.foderland.dk/internetbutik/acana_hundefoder/

ej, hvor er du bare skøn...

tusind tak for din hjælp....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.