ano14316 skriver:
Åhh hvor kan jeg huske det.. Jeg blev så træt af folks kommentarer...
Og noget af det jeg faktisk var mest irriteret over tilsidst var : "Hvor ser du frisk ud", "Nu har din graviditet jo heller ikke været så svær, når du er så frisk" Nåhh nej, jeg blev jo sygemeldt for sjov da jeg var under halvejs, og bækkenløsning er da ikke noget der gør ondt, og jeg vågner kun 10-12 gange i løbet af natten, fordi jeg skal vende mig, det gør ondt, jeg skal tisse ect.
ELLER MÅSKE ER JEG BARE GOD TIL AT SE FRISK UD!!
Ej jeg bilver helt irriteret igen over at folk er så irriterende..
Og så folks gode råd - specielt til efter man har født.. Det kan man altså ikke rigtig forholde sig til når man går det og er kæmpe stor.
Altså det gik først op for mig for alvor at vi skulle være forældre da jordemoderen løftede ham op i mellem benene på mig.. 
Og jeg kan kun sige: Sig fra, når det bliver for meget og hold ud, det er det hele værd...!
Og hvor er du dog smuk på billederne
ÅHA, hvor er dem som siger sådan bare utrolig uvidende og irriterende. Sidder også og bliver helt hidsig på dine vejne, at de bare sådan dømmer dig til at have en let graviditet uden at snakke med dig og spørge dig først??!! RRR...
Præcis folk maler bare fanden på væggen før barnet overhovedet er kommet til verden, det er da så latterligt.
Ja, jeg vil begynde at sige fra for ellers bliver jeg da en tikkende bombe.......

Tusind tak, hvor er du sød!
Anmeld