Hvad man hele tiden skal lægge øre til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

PiaRW

Frøken J. skriver:

Åh hvor kan jeg huske det! Man bliver skør i hovedet af det! Hvis det er nogen trøst, så hvis det skulle ske de har skønnet forkert og dit barn er stort, så havde jeg den skønneste drømmefødsel som jeg gerne gentog trods stort barn. Og sprækkede ikke fra a-z :-)

Ja man gør!
Tak for din historie, den vil jeg gemme og bruge mod folk som mener jeg sprækker på kryds og tværs! For der ér jo ikke alle der sprækker, men der ved folk, IGEN, nok ikke bedre.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

PiaRW

MissMona skriver:

Bare rolig. Du er super smuk! Gode billeder!

Tusind tak, dit kompliment falder på et tørt sted

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

chael skriver:

Du ser da fantastisk ud!! Og helt normalt af en i uge 36 at være.

Folk har nok ikke det store forhold til graviditet og størrelse på mave, vi er jo alle forskellige og folk ser ikke så ofte en gravid mave tæt på eller ofte. Derfor alle de sære kommentare.

Og NEJ, det er sgu ikke sikkert det bliver hårdt, hverken om natten eller noget andet. Jeg har fået 3 børn, der alle sover igennem om natten. Jovist er det en kæmpe omvældelse af end hverdag, meeen, andre der har haft det hårdt, de syntes ikke at unde andre at have det nemt, derfor maler de fanden på væggen, med kommentare som; "bare vent"!!

Jo, tak, der gør jeg jo også hi hi...

Du ser sgu godt ud

*Camilla med 3 små krudtugler. Som jo så også igennem 3 graviditeter har måtte lægge øre til lidt af hvert

Ej tusind tak, det er jeg glad for du skriver, syntes jo også selv str. er passende og meget normal
Præcis, folk skal bare male fanden på væggen før babyen overhovedet er kommet til verden, det er da utroligt! Man kan jo ikke sige noget om det, før man har lært babyen at kende..
Skønt du har 3 som sover igennem, det håber jeg også min lille bebse kommer til

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

-Sigrid- skriver:

Kender følelsen - jeg er i uge 25 og får de samme råd som dig - og min mave er lige så stor som din, cirka 

Ja, så må vi jo støtte hinanden, når folk sådan skal bringe ens pis i kog

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

ciepige skriver:

Jeg tror folk har ondt i numsen. 

Du er gudesmuk! 

Iiiih, tusind tak hvor er du sød! Det er jeg glad for du skriver

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

anetteb skriver:

Jeg kender det alt for godt!
- dem møder man mange af når man har en fin babybule på. Nogle tænker sig om, andre gør ikke. Og man skal bare lukke det ind af det ene øre, og ud af det andet. Alle der har været gravide/er gravide kender til folks bemærkninger/kommentare, gode som dårlige. - så det er ikke kun dig folk synes ligner en der venter tvillinger, jeg hørte den også, endda fra min egen far.

Billedet er fra dagen før jeg fødte - 39+1 - og ja, min far mente jo så jeg ventede tvillinger haha

Nej det er åbenbart meget normalt at kommentere en gravid på denne måde har jeg fundet ud af.. Jeg syntes bare det er super ærgeligt at når folk har noget at sige, hvorfor de så ikke siger noget som vil gøre en glad i stedet for det der crap som får en til at føle sig endnu mere klumpet og unormalt stor og tyk ifht. alle andre...
Du havde en smuk mave, og den vil jeg mene passer perfekt str.og ugemæssigt..

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

ano14316 skriver:

Åhh hvor kan jeg huske det.. Jeg blev så træt af folks kommentarer...
Og noget af det jeg faktisk var mest irriteret over tilsidst var : "Hvor ser du frisk ud", "Nu har din graviditet jo heller ikke været så svær, når du er så frisk" Nåhh nej, jeg blev jo sygemeldt for sjov da jeg var under halvejs, og bækkenløsning er da ikke noget der gør ondt, og jeg vågner kun 10-12 gange i løbet af natten, fordi jeg skal vende mig, det gør ondt, jeg skal tisse ect.

ELLER MÅSKE ER JEG BARE GOD TIL AT SE FRISK UD!!

Ej jeg bilver helt irriteret igen over at folk er så irriterende..

Og så folks gode råd - specielt til efter man har født.. Det kan man altså ikke rigtig forholde sig til når man går det og er kæmpe stor.
Altså det gik først op for mig for alvor at vi skulle være forældre da jordemoderen løftede ham op i mellem benene på mig..

Og jeg kan kun sige: Sig fra, når det bliver for meget og hold ud, det er det hele værd...!

Og hvor er du dog smuk på billederne

ÅHA, hvor er dem som siger sådan bare utrolig uvidende og irriterende. Sidder også og bliver helt hidsig på dine vejne, at de bare sådan dømmer dig til at have en let graviditet uden at snakke med dig og spørge dig først??!! RRR...
Præcis folk maler bare fanden på væggen før barnet overhovedet er kommet til verden, det er da så latterligt.
Ja, jeg vil begynde at sige fra for ellers bliver jeg da en tikkende bombe.......
Tusind tak, hvor er du sød!

Anmeld

5. december 2011

PiaRW

Camulla skriver:

Wow, nogle flotte billeder!  

Tusind tak, det er rigtig dejligt at få at vide

Anmeld

5. december 2011

Anette&Sophia

PiaRW skriver:

Nej det er åbenbart meget normalt at kommentere en gravid på denne måde har jeg fundet ud af.. Jeg syntes bare det er super ærgeligt at når folk har noget at sige, hvorfor de så ikke siger noget som vil gøre en glad i stedet for det der crap som får en til at føle sig endnu mere klumpet og unormalt stor og tyk ifht. alle andre...
Du havde en smuk mave, og den vil jeg mene passer perfekt str.og ugemæssigt..

Din mave er ihvert fald også smuk! og jeg synes bestemt også at den passer til uge 36

Når man er gravid er man bare så ekstra sårbar, også i ugerne efter. Jeg har tabt 11 kg so far, men nogen kommer med de der latterlige kommentare som "hvor meget tog du lige på? - du er helt rund i" "hvor meget har du tabt dig indtil videre? - du har stadig et rundt hovede" osv osv.
Skrev en dag på face en update på lille pigen efter SP havde været på besøg. ( vægt osv ) - "nu er hun snart lige så tyk som sin mor" - EJ! luk røven. helt ærligt. han var endda selv lige blevet far så han burde da vide hvordan vi tøser har det efter sådan en graviditet.

men folk burde virkelig lukke med alt det negative lort. for at sige det sådan. Det er sgu ikke fair. Vi går både med vores glæde og spænding omkring det her lille væsen, men sammentidig også med en masse åndsvage homoner der bobler rundt som en anden flubber film. Man siger jo heller ikke negative ting til en der ikke er gravid, for det kan man ikke få sig selv til af ren respekt overfor andre mennesker, - men det virker lidt som om at når man er gravid, så er det tilladt for andre mennesker at komme med latterlige kommentare om ens størrelse, kropsdele og homonballance. Det er virkelig ikke fair.

Anmeld

5. december 2011

Levi&LilysMor

Synes det er en flot mave du har dig  og ja de er ligeså trælse at høre på efter man har født, så tror de faktisk det er deres baby og vil bestemme hvad det må og skal osv, hvert fald ved mig .

Min svigermor sagde igår, da jeg holde ham mens hans sov. Læg ham da ned i liften. så sagde jeg for første gang NEJ!, jeg holder ham nu. hun tror faktisk hun skal bestemme hvad jeg skal gøre af ham, men nu er det fandme slut, jeg tikker indeni...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.