beregning af min termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Darling<3

Henriette Skjoldborg skriver:

Jeg holder på ca du har  termin den 7/8-2012 og er 4+2 henne eller ca deromkring + et par dage måske udfra din test var negativ den 12 nov og jeg regne det tilbage også frem for jeg det til det her.

Beregnet termin for fødslen: 07-08-2012

Barnet blev til: 15-11-2011

Du er i uge: 5

Du er i måned: 1

Antal graviditetsuger og dage: 4 uger 2 dage

Antal dage tilbage til fødslen 250

mvh Henriette

Ja ja, nu er det her altså ikke en konkurrence om hvem der ved hvad

Du skriver Juli til mig, men skriver selv August til Kay

God dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Honey<3 skriver:

Nej!!

Læs lige hvad jeg skriver

Jeg er idag 9+3 og har termin den 2 Juli! Det vil sige at jeg testede positivt i Oktober!

Derved burde Kay have termin i August, ellers er hun 7-8 uger henne, hvilket jeg ikke tror..

*GG*

Nej du skrev Jeg har termin den 2/7 og er 9+3 idag

Kay, du har termin mellem den 18-29 August ca

Jeg tro ikke hun har termin så sent som den 18-29 august det var det jeg mente med du mener vel hun har termin i juli ikke sidste i aug hvis det er 18-29 aug så er hun jo kun 1+1 eller 2+5 henne hvis hun har termin den 18-29 aug

Mvh henriette

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Ja ja, nu er det her altså ikke en konkurrence om hvem der ved hvad

Du skriver Juli til mig, men skriver selv August til Kay

God dag!

Ja udfra hendes test den 12 nov  som var negativ.Der tro jeg hun har termin den 7 aug eller tidliger skrev jeg også et par dage tilbage.

Men det kort og det lang er man hved det ikke før man blever scanne.

jeg troede også jeg have termin den 21 dec 2009 efter min sidste mens dato men scanningen sagde den 24-26 og til nf sagde den 24 og md sagde den 24 men til 3-4 D scanningen sagde den 18 dec og jeg føde den 23 dec så den kommer jo ud på sin fødselsdag.

God dag til dig også.

Mvh Henriette

Anmeld

1. december 2011

Kay

Kofoed. skriver:

Ja for du kan jo aller tidligst teste positiv 3+0, så det skulle du være i går men for 2 uger og 3 dag siden var den negativ, igen går vi ud fra du kan teste positiv 3+0, så der var du max 2+6. Men tror mest på du minimum var i 4 fulde uge igår, når du testede så fint positiv.

du lydder til at havde styr på det

jeg har i dag fået tid til scanning d. 13 december... så skal nok fortælle om du har ret

Anmeld

1. december 2011

Kay

IHHHHHH stort tillykke

Altså jeg havde sidste mens første dag den 26/10 også.. Blev insemineret den 8/11 og havde testdag den 22/11. Og min termin hed 1/8-12..

Så det er mit gæt

så må vi håbe det lykkeds igen så vi kan følges ad  det ville glæde mig

Anmeld

1. december 2011

Kay

Henriette Skjoldborg skriver:

Tillykke med den positiv test på min fødselsdag sgu dejlig den endlig er der for jer. Ja hvis det  er din sidste mens dato kan du så ikke regne med den. 

Jeg ville ikke sige hvor langt du er henne men jeg ville tro du er gjort gravid sidste i okt men jeg tro nok meste det er i nov mdr udfra din test den 12 nov så tro jeg du er gjort gravid den 6-8 nov. 

Men en scanningen ville kunne give jer den rigtigt dato men selv om det er f.eks 1 aug 2012 er det jo ikke sikkert man føder den dato. 

Hvornår skal du til lægen + scanningen??.

endnu en gang tillykke..

Mvh Henriette

fik tiden afvide i dag... d. 13 december

Anmeld

1. december 2011

Kay

tak for alle de gode gæt...

jeg skal til termins scanning d. 13 december kl. 13.30 og derefter skal jeg nok komme med en update

Anmeld

1. december 2011

Nessie

Stort tillykke med graviditeten

Hvor er ddet fantastisk

Jeg gætter også på termin midt i august, så bliver spændende hvad skanning siger

Anmeld

1. december 2011

Filippa & Liva

Havde slet ikke set du var blevet gravid, men KÆMPE tillykke!!!! hvor er det bare fantastisk for jer!!!!

Anmeld

1. december 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

Havde slet ikke set du var blevet gravid, men KÆMPE tillykke!!!! hvor er det bare fantastisk for jer!!!!

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.