beregning af min termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

FrkT

Altså jeg får din termin til at være ca. den 19. juli.... så forstår slet ikke at nogen får den til at blive en hel måned senere 

Hvis din cyklus er på mellem 30 dage og 4 måneder er din cyklus i gennemsnit på 76 dage. Og med en cyklus på 76 dage hedder din termin 19. juli.... Men det er jo ret svært at vide, når din cyklus svinger SÅ meget.. derfor ville jeg ikke regne med noget, før du har været til den scanning.

Men der er nogen der skriver at du burde teste positiv omkring 4+0 ca., og det synes jeg slet slet ikke man skal regne med, for der er faktisk en hel del som først kan teste seeent positiv, ligesom der også er nogen der tester meget tidligt positiv..

Men det afhænger allermest af hvor lang din luthealfase er, og hvis du ikke ved det, så er det en meget usikker beregning vi alle laver, hehe 

Men bliver da noget spændende at se hvad scanningen siger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Kay

FrkT skriver:

Altså jeg får din termin til at være ca. den 19. juli.... så forstår slet ikke at nogen får den til at blive en hel måned senere 

Hvis din cyklus er på mellem 30 dage og 4 måneder er din cyklus i gennemsnit på 76 dage. Og med en cyklus på 76 dage hedder din termin 19. juli.... Men det er jo ret svært at vide, når din cyklus svinger SÅ meget.. derfor ville jeg ikke regne med noget, før du har været til den scanning.

Men der er nogen der skriver at du burde teste positiv omkring 4+0 ca., og det synes jeg slet slet ikke man skal regne med, for der er faktisk en hel del som først kan teste seeent positiv, ligesom der også er nogen der tester meget tidligt positiv..

Men det afhænger allermest af hvor lang din luthealfase er, og hvis du ikke ved det, så er det en meget usikker beregning vi alle laver, hehe 

Men bliver da noget spændende at se hvad scanningen siger!

jeg har vel ikke rigtig en "cyklus" når jeg normalt ikke har Æl... lægen siger at de blødninger jeg har ikke er pga. en æl men pga min krop er "fyldt" op og tømmer ud... og det kan også mærkes på mine blødninger.... det er regulære styrt blødninger....

men jeg har på mysti´sk vis hft æl denne gang... men hvornår vides jo ikke

Anmeld

1. december 2011

FrkT

Kay skriver:

jeg har vel ikke rigtig en "cyklus" når jeg normalt ikke har Æl... lægen siger at de blødninger jeg har ikke er pga. en æl men pga min krop er "fyldt" op og tømmer ud... og det kan også mærkes på mine blødninger.... det er regulære styrt blødninger....

men jeg har på mysti´sk vis hft æl denne gang... men hvornår vides jo ikke

Nej.... så kan det jo både være juli og august.... det bliver spændende at se. 

Anmeld

1. december 2011

Ka+Ma=Be

sidder lidt og roder med at finde en ca. termin.... indtil jeg kommer til tidlig scanning... men det er ski da svært når man har pco og ingen rigtig cyklus...

min cyklus går fra 30 dage - 4 md.

sidste menses første dag var 26 august.

testede negativ d. 12 november.

jeg testede posetiv d. 29 november.

nogle der kan regne en "ca" termin ud fra disse tal... altså det er ca fra d.?? - D. ??   ??

ved godt at det er derfor jeg skal til termins scanning... men kunne bare være rat at vide inden... da der er lidt vente tid på den...

Guuuud! Havde slet ikke opfattet at du var gravid!!! STORT STORT TILLYKKE! Hvor er det dejligt og fortjent   

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Super du fik tid i dag. Jeg glæder mig til af se et nyt indlæg med en termins dato.

Bare alt går godt så er det jo det vigtigste så op i N med terminsdatoen.

Knus Henriette

Anmeld

1. december 2011

Kay

Katte87 skriver:

Guuuud! Havde slet ikke opfattet at du var gravid!!! STORT STORT TILLYKKE! Hvor er det dejligt og fortjent   

mange tak

Anmeld

1. december 2011

Kay

Henriette Skjoldborg skriver:

Super du fik tid i dag. Jeg glæder mig til af se et nyt indlæg med en termins dato.

Bare alt går godt så er det jo det vigtigste så op i N med terminsdatoen.

Knus Henriette

ja... er også super glad for at vi kan få lov at se om det hele går godt der inde... ihhh hvor er jeg spændt... og termins dato er jo meget ar at ha... men mest af praktiske hensyn.,.. i forhold til alle undersøgelserne og planlægning... skal bla. stå for min venindes polterabent til sommer... så den skal helst planlægges med lidt buffer tid til terminen

Anmeld

1. december 2011

Benjamins'mor

Jeg gætter på du har termin 14 august, nemlig på min fødselsdag.

Anmeld

1. december 2011

H+S Skjolgborg.

Benjamins'mor skriver:

Jeg gætter på du har termin 14 august, nemlig på min fødselsdag.

hihi ja det kunne være sjovt så. eller 13 aug der har min datter 6 års fødselsdag.

Henriette

Anmeld

1. december 2011

Kay

Henriette Skjoldborg skriver:

hihi ja det kunne være sjovt så. eller 13 aug der har min datter 6 års fødselsdag.

Henriette

13 august var min mormors fødselsdag... så der ville jeg ikke være ked af at ha termin eller føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.